Gå til innhold

Oktobers;)

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Takk for i går Oktobermamma;)

Det var kjempe koselig,og det var akkurat som om jeg har kjent deg en evighet;)

Traff helt tilfeldig en venninne på Body shop også-- hm,har ikke sett henne på 10 år så det var rart.

Når jeg kom hjem begynte det å flimre for øynene mine, gikk og la med .. våkna av at ene armen var helt nummen og fikk selvsagt panikk og dro ¨på legevakta.. ikke noe farlig heldigvis, men bare MIGRENE. har ikk hatt det på 100 år så jeg hadde glemt hvor fælt det er.. Kasta opp og sto i verre her ..kunne ikke snakke klart en gang.. klaret ikke si hva slags bil vi hadde eller riktig adresse en gang.. ikke noe morro.. I dag 25+5 sitter jeg her og er helt ør ot tom i hodet.og kjempe nakke smerter... hvis jeg hoster sprenges hodet kjennes det ut som:(

Får gå og legge meg litt igjen.. det er vel kroppen som sier jeg skal sove nå da sikkert..

Blir redd av sånne opplevelser gitt.. når jeg mister kontrollen over meg selv.. jeg snakka bare vrøvl.. ikke sammenhengende ..min kjære var rolig da heldigvis og fikk jo roa meg ned .

Håper jeg slipper dette igjen.. det er fler år siden sist jeg hadde migrene og da var det ikke så ille som nå...

men heldigvis er jeg mye bedre i dag ..

måtte bare syte litt ;)

men tusen takk for i går, det var kjempe hyggelig;)

klem;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5483244-oktobers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei;-)

Ja tusen takk for i går, føles også har kjent deg hele livet, snodige greier..

Kjempekjedelig med migrene da, huff skjønner godt at du ble redd, har vel sammenheng med at du har hatt vondt i nakken ..?

Ikke morsomt, håper ikke det var all gåingen vår som utløste det !!

Du må ha riktig god bedring og håper ikke du får migrene fremover, det er j... vondt hadde det selv da jeg var liten..

I dag har jeg vært og trent, trener sammen med en veninne, hun holder på med røykekutt og var kjempeirritert..hehe..har heldigvis friskt i minne hvordan jeg selv var !

Ellers var jeg på jobb i dag, ordnet litt småting..

Ha det fint så lenge :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5483244-oktobers/#findComment-5486560
Del på andre sider

Hei igjen;)

Så deilig da,med trening;)

Det er glimrende å trene sammen med noen.. har selv noen venninner som kutter ned eller har slutta med røyken.. nesten litt morro ;)

Jeg har sortert en hel haug med babyklær og mammatøy jeg har arva i dag .. etter å ha sover i 20 timer toltal eller noe.Dte var mye fint.. men nå er jeg egnaske selektiv,siden vi arver så godt som nytt av så mange --- ksn jo ikke ta vare på alt bare fordi det er kjekt å ha heller .. eh eh ;)

Min kjære har begynt på å tapetsere .. DET ER SÅÅ SPENNENDE.. lurer på hvordan det blir n¨år det blir ferdig;)

Skal ut å kjøpe brus i pysjen.. nesten da;)

Klem:=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5483244-oktobers/#findComment-5486637
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...