Gå til innhold

Veronica_84 og Litjpia24 håper på positiv test 19 juli skravletråd =)

Anbefalte innlegg

Ingen av oss har noe imot om du tar med dattera di :o)

Så ta hun med så mye du vil for oss.....

Det var ei dum anonym som jeg skrev tilbake på tiltale - at da bør hun kanskje ikke få barn hvis hun ikke klarer å ha andres barn rundt seg - eller være med på treffene. Begynner å bli vanlig at noen har barn fra før av. Med oss trenger du aldri spørre hehehe....ta med mannen !!

Hehehe.....sikkert kjedelig for ham ;op

Litjpia skal kanskje ta med lillebroren.

Jeg og Litjpia møtes på Liertoppen rett over 4....så bare kom du også da...

Jeg drar rett fra jobb og ender midt i rushen så jeg kommer en gang rett etter 4.

Kan vi ikke møtes ved hovedinngangen ? Husker ikke bokstaven, men jeg mener at det skal være en hovedinngang, ser slik ut.

Fortsetter under...

mener du hovedinngangen nærmest drammen eller asker???

da kommer jeg og sara michelle rundt kl 16... :)

send meg gjerne en mld om hvilken inngang det er for jeg går ut med vesla nå og er ikke sikkert jeg kommer inn igjen :)

Den nærmest Drammen blir det vel. Jeg ringer deg når jeg er der. Drar kanskje dit litt før, men det er fortsatt litt usikkert. Men er der senest kl 16. Ok?

Uuuuææææ!!!

Denne hadde havna helt nede på side 3!! Dette går jo virkelig ikke ann. Ja ja... Virker som om det kanskje blir full produksjons stopp her i gården. Sambo er utslitt etter en dag sammen med lillebroren sin og har derfor ALDRI overskudd til meg. Jeg begynner å bli skikkelig irritert, for så fort familien hans er her, stopper livet vårt opp litt jo. =(

Idag har jeg virkelig noe å se frem til. Jeg skal på hudpleie idag jeg da. Det skal bli utrolig deilig å skjemme seg selv bort litt. Tror nesten jeg må gjøre det oftere altså.

Satt og tenkte litt her... Den dagen jeg får positiv EL test, så burde jeg kanskje finne på noe romantisk sammen med sambo?!? Noe som får han til å slappe av og da får overskudd og lyst til å ha en hyrdestund med meg?!? Skikkelig slitsomt å måtte planlegge noe for å få kunne få litt kvalitetstid sammen, men her i huset har det nå da blitt slik. *sukk* Ja ja... Finner nok ut av det på et eller annet vis...

Ha en fin dag Veronica! =)

Annonse

meg går det veldig bra med,...

he he sambo er litt skjønn da... han syntes så synd på meg siden jeg ikke hadde "fått meg noe" på 6 dager så når TR forsvant så lovte han meg at jeg skulle få får de 6 dagene uten noe.. hehe... kom bare til 4 ganger så orket ingen av oss noe mer... hehe

jeg temper og temper jeg da... men skjønner ikke hvorfor tempen plutselig sank til 36.38 og 36.35 de to siste dagene når den har vært på 36.50 ca ellers...

men men...

fått positiv el test du da vennen????

er såååå spent jeg på og se min første positive el test.. hehe..

idag er det jobb... uff ja ja...

du da? fått svigerbror hjem???

hmmm kan du ikke si at han må dra fordi dere prøver og lage en niese eller nevø til han...??? hehe (blir det ikke det da?)

ha en fin dag :)

Jøss! Også FIRE ganger da gitt! Hehehe... Synes det var mer enn nok med den ene gangen jeg fikk igår jeg da. Var jo så varm etterpå. Hehehe...

Svigerbror blir hos oss helt til imorgen han da. *dån* Da skal vi ut å feire bursdagen hans. Så blir det noen dager for oss selv. Fortsatt ikke noen positiv EL test her, men regner med at det kommer nå iløpet av de neste par dagene. Enn hos deg da?

ja han sa vi hadde litt og ta igjen så :) hehe blir rimelig varmt her også ja.. hehe

fikk heldigvis idag også før han dro på jobb... hehe tror det må være varmen som gjør meg sånn her... :)

ingen positiv test her heller, men håper den kommer i løpet av noen dager... er spennende altså...

men går det ann og ta EL test med morgen urin?

Idag blir det ikke noe på oss da! Siden EL testen er negativ så sparer vi på kruttet til sambo. Hehehe...

Jeg gleder meg veldig til å få svigerbror "fri" resten av uken. Herregud! Det skal bli så sinnsykt deilig det altså! Vi får ihvertfall et par dager for oss selv her hjemme. Også blir det nok en liten hyttetur fra fredag-søndag. Gleder meg!

hei snuppa... det var skikkelig koselig og treffe deg idag... :)

var tilfeldig da :)

men hun venninna di, stina(heter hun ikke det?) hvor har jeg henne fra tro??? VET jeg har sett henne før... jobbet hun på liertoppen kanskje???

hun var iallefall kjempe hyggelig også hadde hun jo DEN nydelige sønnen :)

*babysjuuuuuuuuk*

men det er snart vår tur nå.. hehe...

er sliten jeg etter bare 4 timer på jobb... men har jobbet og gjort masse idag... og så er varmen helt uutholdelig da...

skal vel snart legge meg vel, dvs skal se dokumentaren på tv2 først da... 3 søstre og en baby heter den... du må se den :)

Annonse

Ja det var kjempe hyggelig å treffe deg så tilfeldig på Liertoppen idag =) Venninna mi syntes det var noe kjent med deg også og hun er veldig veldig hyggelig. Har blitt kjempe glad i henne iløpet av den tiden vi har kjent hverandre. Hun mener at hun har sett deg før men visste ikke helt hvor. Hehehe spennende! Og jeg er helt enig, snart er det vår tur! Hehehe...

Er skikkelig usikker på hvor ofte jeg og sambo bør ha sex fremover. Vil jo ha best mulig sjanse for klaff da. Kan vel ikke ha så mye å si om vi har oss hver dag? Eller?!? De andre gangene jeg ble gravid hadde vi fort sex hver dag over 2 uker også plutselig bare 1 eller 2 ganger iløpet av uka.

Får nok ikke sett det programmet siden TV2 er skikkelig "snøete" her hjemme. *Buuuhuuu* Ja ja... Får vel en oppdatering om det fra familien min regner jeg med. Familien min skulle visst se på det.

men har hun jobbet på liertoppen???

for det er den eneste stedet jeg kan tenke meg og ha sett henne egentlig...

eller zita i lierbyen kanskje?????

har du kjent henne lenge eller?

ja ja jeg er på dag 10 jeg nå fortsatt ingen positiv EL test :(

lurer så sinnsykt på når jeg har EL...

du da vennen??? fått noe positivt idag??? :) hehe

jeg er usikker selv på hvor mye/(ofte man bør ha sex jeg...

den første gangen jeg ble gravid hadde vi ofte sex, da mener jeg OFTE...

andre gangen hadde vi sex 3 ganger i mnd kanskje bare...

så er skikkelig usikker... det går iallefall bege gangene har jeg erfart...

synd du ikke fikk sett det programmet igår.. det var skikkelig fint..

*snufsa når babyen ble født ja*

hva skal du idag da???

jeg skal til fysioterap. jeg da...i asker... så må dra herfra kl 13... da går heldigvis iallefall dagen fort til sambo kommer hjem da :)

bare 2 dager igjen til han begynner 3 uker ferie...weeeeeee... da skal vi kose oss da :)

Hun visste ikke helt hvor hun hadde sett deg eller kjente deg fra.

Jeg er på syklus dag 17 og idag fikk jeg heller ikke noen positiv EL test. Skikkelig kjedelig altså! Kan ikke denne forbaska EL testen bli positiv snart da?!?! Vi skal ha sex ca annenhver dag vi nå da frem til jeg får positiv EL test og da blir det å stå på hver dag de neste 3 dagene. Hehehe...

Idag skal jeg ut å spise middag med familien til sambo. Feire svigerbrors 15 års dag som var igår. Boring!!!! Har virkelig ikke lyst, men må jo bare. Sambo har lovt meg en skikkelig het kveld, så da får jeg jo nesten stille opp ja. Hehehe... Utrolig hva jeg gjør for å få meg litt sex for tiden. Ellers idag så blir det nok å bare ordne litt hjemme kanskje. Blir nok en litt kjedelig dag egentlig.

JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!! JEG FIKK POSITIV EL TEST!!!

SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!! SÅ IKVELD SKAL JEG SEXE!!

HEHEHE!

Håper du også får en positiv EL test snart da!

endelig snuppa!!!!!!! :) :) :)

kose deg masse i kveld da... jeg skal ta en test snart jeg da for hørte at man ikke skal bruke morgen urin.. som jeg har gjort...

derfor tar jeg en til siden jeg ikke har peiling på når jeg venter EL..

ha en hyggelig kveld :)

Ja gjett om vi skal kose oss da. Vi skal til og med ta oss et glass vin sammen. Det kan vel ikke skade eller?!?

Ja jeg tok også en på morgenen og den ble negativ. Men den jeg tok rundt fire tiden ble kjempe positiv. Jippi!! Regner med at du får EL veldig snart jeg. Krysse fingrene for det!

god morgen :)

jeg tror nok ikke et glass vin gjør skade... det må jo være best og leve så naturlig som mulig... og det er jo maaaange som blir gravide på fest... med myyye mer alkohol innabords så tror nok det ikke skal gjøre noe :)

jeg har enda ikke fått positiv test jeg da.... tok en test istad, men nå har jeg begynt og ta på ettermiddagen også siden jeg ikke aner når jeg kan vente EL...og du fikk jo utslag på din på ettermiddagen så kanskje det gjør det på meg også nå snart :)

snakket med sambo idag og han har tatt seg fri imorra noe som betyr at etter kl 15 idag begynner han på sin 3 ukers ferie med meg :) :) :) :) :)

Ååååå så deilig det blir med 3 ukers ferie sammen med din kjære da. Jeg og sambo har ferie sammen nå og det er så sinnsykt deilig. Imorgen drar vi på hytta til familien hans en tur. Kose oss sammen der. Gleder oss til det! Og spesielt nå som vi har så stor sjanse for å bli gravide.

ja blir deilig med 3 uker ferie på han nå ja :) og kanskje jeg får positiv EL test i løpet av helgen og det hadde passet bra for jeg har kanskje barne fri denne helgen :) he he kanskje jeg lager barn når jeg har barne fri... hehe....

skal på hytta til mandag vi da... eirik, sara michelle og jeg... :)

*gleder meg kjempe masse*

kose dere masse på hytta imorra og være flinke og lage barn nå da :) :)

Takk for det! Vi skal kose oss masse vi ja. Bare slappe helt av sammen og selvfølgelig skal vi være flinke og lage barn.

Men da må du love meg akkurat det samme. For det er jo meningen at vi begge skal teste positivt den 19 juli! Ikke glem det da! =)

Fy søren! Inatt kjente jeg at brystvortene var MEGA såre. Auauauauau.... Og de blir bare mer og mer såre jo. :'( Ja ja... Jeg tar imot alt med stor glede jeg nå, så lenge det kan sette seg en spire denne pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...