Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei hei !

Idag er jeg 29+0 og fortjener vel en plass her eller ? Ååååh som jeg har gledet meg til denne dagen !!!

Weeeeee !!!!!! Bare to mnd igjen nå !!! Sukk !!!!

Hilsen meg :) Termin 14 sep, men ks litt før slik det ser ut !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Velkommen, har savnet dine innlegg disse 4 ukene etter at jeg kom inn her på 3 trimester. Men nå er du her :)

Vi skrev ganske mye sammen på 1 trimester, husker du?

Hvordan går det med deg? Jobber du eller hvordan ble det med det?

Klem

Skrevet

Velkommen til dere to!!!

Husker også nicket ditt fra 2. trimester. Morro og se deg igjen!!

Og lykke til!!! Nå er det jo ikke så lenge igjen ;-).

Skrevet

velkommen velkommen =)

så koselig og se deg/ dere igjen.. lenge siden sist..

men, hvorfor er det mulig at du skal ta keisersnitt? det har jeg ikke fått med meg.. hmm...

hvordan går svangerskapet da?? her er det flott, er i uke 34 nå... 47 dager til termin.. ganske nært nå ja =)

gosh som vi gleder oss til og bli foreldre =)

Skrevet

Takk for det =D Det med keisersnitt har seg slik at jeg har sterk fødselsangst, har gått i terapi for dette siden januar, og kommer egentlig ingen vei. Gaiajordmødre på Ullevål sykehus mener også dette er best for meg, skal i den siste samtalen for å få enten ja eller nei 6 juli, da får jeg også vite dato. Så sånn er den saken :)

Ellers så husker jeg dere alle ja :D Koselig å se kjentfolk, føler meg litt "ny" her hehe ! (som første dag på skolen omtrent:p)

Gleder oss veldig, svangerskapet går MYE bedre nå enn i 1 trim, da spydde jeg og var dårlig så og si HELE tiden, mens nå er det bare koselig ! Noe ryggsmerter og fotsmerter hører til, men ingenting imot å spy hver dag !!!

Dere da ? Alt bra ?

Kos og klem fra oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...