Gå til innhold

33 dager siden siste mens idag................

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortvilende med de negative testene når tanta ikke kommer:-(.

Som du selv sier,vær så god go nuts!Håper du klarer å vente til mandag med å teste,og at den da blir positiv.Jeg har ikm i dag.Ingen tante.Negativ test,og litt stigning i temp fra i går.Så fortsatt høy temp gjør at jeg gir ikke opp enda.Selv om jeg må prøve å tenke det slik som at tanta står for tur enda,så ikke skuffelsen blir for stor...Tester sammen deg på mandag jeg sondres mamma,om ikke tanta har dukket opp her før den tid...:-)

Ønsker deg lykke tilC";).

Ja, vi "holder hånden" og tester samtidig!!

Men, som jeg har sagt tidligere, jeg regner med at toget er kjørt denne måneden, og venter på tante-f....... Men et ørlite håp har jeg jo fortsatt!

Helt ulik meg å være så uregelmessig, så det er tydelig at etter MA i febr. er hele systemet litt på styr :-(

Klem og lykke til

Nei, nå synes jeg det må være nok - uf, det er ikke greit å være deg disse dagene, Sondres mamma. Jeg håper så inderligt at denne ventingen, usikkerhet og frustasjon fører noe veldig godt med seg og at det faktisk viser seg at du er gravid. Du må holde oss oppdatert på ventuell symptomer - greier du virkelig å vente helt til neste mandag, så er jeg skikkelig imponert!

KAster meg på og krysser fingre her :-)

Det er da så forgjort at systemene våre funker så ustabilt da - ble vi til på overtid, da Gud egentlig var klar for lunsjpausa.... Litt bedre kunne han fått det til da :-) Visste han ikke hvor mye brydderier han utsatte oss for ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...