Gå til innhold

Nå VIL jeg ha MAGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den blir jo bare mindre jo...eller iallefall på stedet vil. Kjedelig. Når man ser på den animasjonen på babyverden.no, så skulle jeg hatt mage nå... føler meg litt snytt her, men leste her at om man er høy, så ka det ta litt lenger tid før magen kommer, fordi babyen har mer å strekke seg langs. Så jeg får håpe det er derfor. Det er jo litt bulk her, men mer en feit bulk enn gravid bulk.

Håper den spretter ut snart! Er forresten 18+0 idag.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 *25.11.2006*
Skrevet

Samme som meg da.. enda den ser gravid ut nå. Jeg er 18+5 idag.

Var på ultralyd igår og da sa hun legen at pga jeg var så lang.. (181) så strekker babyen seg langs etter og den lå mer mot ryggen.. hehe:)

Den kommer nok.. på slutten skulle vi sikkert ønske den ikke var der i det hele tatt :)

Skrevet

jeg er også kanske høy 176, og har fått en fin bul på magen, og det vises veldig godt med klærpå også:)

må i tilleg si at jeg har bestandig hatt flat mage, men jeg vet ikke, folk er jo forskjellige, takk gud for det. er 17 uker idag:)

Skrevet

Hvor finner jeg igjen den animasjonen på babyverden.no? Hadde vært artig og sett... Jeg fikk ikke mage før halvgått sv.skap med nr. 1, men når den kommer, kommer den. Er 16 uker med nr 2, men har knapt gravid-mage nå heller, litt i ekstra "godt hold", bare....;-)

Skrevet

du finner den på hovedsiden ,og lenge ned på siden, der er det et lite animasjonsbildet og tekst. der finner du den:)

Skrevet

Du kan få litt av min... er nesten flaut, jeg har like stor mage som ei venninne med termin i oktober. Og jeg skal liksom bare være i uke 14... huff. Koser meg med magen, ikke misforstå, men folk ler nesten av meg når de hører at jeg ikke er lenger på veg. De tror vel jeg puffer ut magen med vilje...

Skrevet

Jeg er 19+3 og har den siste uka merket en plutselig vekst på magedelen. Er 1.76 og ikke flat fra før, og det er antakeligvis ikke synlig for fremmede at jeg er gravid, men hjemme ser vi det godt, spesielt når jeg ligger på rygg.

Gleder meg til den blir enda mer synlig og den dumme valken ovenfor magen forsvinner og jeg kan strutte alt jeg vil!

Skrevet

Ah, vi kan bytte?;p

Jeg er nemlig ikke helt komfortabel med at magen min eser så fælt ennå..

Blir litt satt ut av at folk kikker så fælt på magen min..:)

Skrevet

Hvis du er like uheldig som meg må du ha god tålmodighet. Er 20+2 og fremdeles ingen mage, par ekstra kilo rundt hoftene er det eneste - ikke særlig mye å skryte av. Er 173 veide 64kg før. (Pappaen er 178). Trodde det var en dverg, men ultralyd viste en helt normal liten jente som likte å ligge med føttene bak ørene nede i en krok.. Kanskje du også har en slik liten turnjente? Vi får håpe at det kommer oss til gode når de skal ut... auau : )

Skrevet

Jeg er bare 16+3, og ikke fått noe mage. Men det virker nesten på alle som om det er helt uvanlig.. Familie og venner ser på magen og forventer at den skal være større siden jeg jo er 4 mnd på vei.. Blir litt fortvila jeg da.. Har jo litt fra før av så tenker at det er det. Men som jeg ser her er det fler som er lenger enn meg som fortsatt ikke har mage så jeg kan vel bare slappe av:-) Er også litt høy, 174.. Hmmm håper den magen spretter ut om ikke så alt for lenge... hadde jo vært veldig kos det da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...