Gå til innhold

April: Hva hadde dere gjort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gikk inn på nettbanken idag for å sjekke om skatten hadde kommet inn på konto. Det hadde den

Men isteden for å få kr 2800,- som jeg skulle hatt så har jeg fått kr 12.728,- Aner ikke hvorfor og det må nok være en feil. Kan jo ikke være at de har feilaktig satt et ett-tall for mye foran heller for beløpet er jo ikke akkurat 10.000,- feil

Hadde dere sagt ifra eller beholdt pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du helt sikker på at du skulle ha tilbake 2800? det var ikke bare den foreløpige ligningen fra i vinter da? Kan jo hende at det er riktig. Har du fått det endelige skatteoppgjørt i posten? Jeg fikk brevet dagen etter pengene. Kan jo være det er gjort noen endringer? Hadde først og fremst tatt en titt på de papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet nøye på det nå. Og grunnen til at jeg har fått mere er at de har endret meg til skatteklasse 2. I den foreløpige ligningen fra i vinter så stod jeg oppført i skatteklasse 1. Noen som vet forskjellen på disse to skatteklassene, og er det riktig at jeg skal være i skatteklasse 2?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok som Lineberta :) skriver. Som alenemor kommer man i skatteklasse 2. Så innlegget til ei på Skravle som hadde fått denne skatteklassen ved en feiltagelse. Hun hadde fått ogjen ca 17000 i stdete for ca 7000....så det kan jo passe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...