Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Gikk inn på nettbanken idag for å sjekke om skatten hadde kommet inn på konto. Det hadde den Men isteden for å få kr 2800,- som jeg skulle hatt så har jeg fått kr 12.728,- Aner ikke hvorfor og det må nok være en feil. Kan jo ikke være at de har feilaktig satt et ett-tall for mye foran heller for beløpet er jo ikke akkurat 10.000,- feil Hadde dere sagt ifra eller beholdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Er du helt sikker på at du skulle ha tilbake 2800? det var ikke bare den foreløpige ligningen fra i vinter da? Kan jo hende at det er riktig. Har du fått det endelige skatteoppgjørt i posten? Jeg fikk brevet dagen etter pengene. Kan jo være det er gjort noen endringer? Hadde først og fremst tatt en titt på de papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Har tittet nøye på det nå. Og grunnen til at jeg har fått mere er at de har endret meg til skatteklasse 2. I den foreløpige ligningen fra i vinter så stod jeg oppført i skatteklasse 1. Noen som vet forskjellen på disse to skatteklassene, og er det riktig at jeg skal være i skatteklasse 2? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du er alenemor så skal du være i skatteklasse 2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 28. juni 2006 #5 Del Skrevet 28. juni 2006 Det er nok som Lineberta skriver. Som alenemor kommer man i skatteklasse 2. Så innlegget til ei på Skravle som hadde fått denne skatteklassen ved en feiltagelse. Hun hadde fått ogjen ca 17000 i stdete for ca 7000....så det kan jo passe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå