Gå til innhold

veldig lite liv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 36+3 i dag, og har veldig liteliv. er d normalt. vet at ungen får mindre plass, men helt fra begynnelsen av graviditeten hadde jeg å lite liv..så mot slutten ble dmasse liv.. og nå nesten ingenting. bør jeg bekymre meg.

i tilegg er jeg veldig forkjølet nå og mye vondt i hode.

håper på raske svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden med en gang og spør om du kan komme ned på sjekk. Sannsynligvis er det ingenting galt, men hadde det sånn selv for noen uker siden og da var det ikke mulig å bli helt rolig igjen før jeg visste at alt var i orden. De er helt vant til at vi som er gravide ringer om sånt og de er der for å hjelpe deg. Lykke til! :)

Skrevet

Hei

Jeg hadde det likedann i forrige uke, og ringte føden for sikkerhets skyld. Fikk komme inn til en sjekk der så de kunne måle osv - det er absolutt en god ide, for ble veldig betrygget av det :-)

Men husk også at de veldig ofte beveger seg mindre mot slutten (sa de på føden). Prøv også å se om du får mer bevegelse ved å spise noe med masse sukker, eller drikke noe veldig kaldt (på føden fikk jeg servert sterk saft med isbiter - det gir jo begge deler).

Skrevet

Ring føden og hør, men babyen kan bli litt roligere når du ikke føler deg helt i form.

Selv er jeg 36+1, og her sparkes det as we speak:o)

Lykke til, alt står sikkert bra til med lillebabyen:o)

Skrevet

tusen takk for raske svar. jeg skal ringe og høre. gir tilbake melding jeg hvordan d gikk:)

Skrevet

da drar jeg til føden....

Skrevet

Lykke til!

husk å avlegge rapport når du kommer hjem. ;o)

Skrevet

Tilbake snart? Hvordan gikk det?

Skrevet

hei igjen. Jeg lå der på sjekk i en halv time, og der viste det seg at alt var bra. Ho sa også neste gag e ikke kjente noe liv måtte jeg komme med en gang..lurer litt på om noe er galt siden ho sa d.. men men,,, godt at alt var bra vertfall,,

Skrevet

Så bra! Det var godt å høre! Jordmor mente sikkert ikke at det var noe galt, siden hun sa det hun sa. Hun ville nok bare forsikre deg om at det bare er å ringe dem når det er noe. Det sa de til meg da jeg var oppe og sjekket også :)

Skrevet

Godt å høre at alt står bra til. Har tenkt sånn på deg i dag.

Klem

Skrevet

det var koselig å høre. rart at vi bekymrer oss sånn allerede..sånn morsinnstinkt føre ungen er kommet til verden

tid har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...