Gå til innhold

Kan det ha vært slimproppen mon tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morres så jeg en snørr-aktig gul klump i do. Den var ikke veldig stor eller veldig slimete (sorry detaljer) mere tykk-klumpet, liten sak, hvis du skjønner... Og hvis det var slimproppen, kan jeg regne med at ting skjer snart, eller???

Har jo lest en del innleg her tidligere ang. slimproppen, men jeg innbilte meg liksom at den var slimete og kanskje kom med litt blod...? Tar jeg helt feil nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ikke godt å si! - Som deg har også jeg innbilt meg at det kanskje var litt blod blandet med slimet da, men hvor ellers skulle det slimet komme fra hvis du ikke har hatt sånt før? :-)

Snart 12 timer siden du skrev dette ser jeg - kjenner du noe murring nå?

Har du bagen klar? :-)

Hold oss oppdatert!

KLEM :-)

Skrevet

Hei-hei vennen =)

Har ikke skjedd noe stort her nei... har hatt litt mensmurringer igjen i kveld, men er ellers bare ufattelig trøtt (og det tyder jo slettes ikke på at noe skal skje.... husker sist fikk jeg masse energi rett før ting begynte å skje 'på ordentlig'). Bagen er så å si klar ja, hehe. Og i morgen ettermiddag skal jeg på kontroll hos jm på sykehuset. Gleder meg =) Skal nok holde deg/dere oppdatert ja.

Hvordan er det med deg da??

Klem fra

Skrevet

Kan godt være slimproppen. Det trenger ikke å være blod i den. Slimproppen kan komme flere uker før fødsel, så det er vanskelig å si om noe er på gang eller ei. Men, man kan jo håpe:-D Lykke til!!!

Skrevet

Takk for det, Anonym. Da tror jeg nesten det må ha vært slimproppen.

Klem fra

Skrevet

Hvordan gikk det hos jordmor? Undersøkte hun deg for å kjenne om du var moden? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...