Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Ja hva skal dere jenter? Noen som har ferie kanskje? Jeg skal sykle en tur til byn og møte en vennine tror jeg.
Jente89 ♥ Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 så koseli da.. skulle hentet ut sykkelen min, den står oss mamma, men har liksom aldri kommet så langt at jeg har bedt henne om å ta den med hit.. Men nå kom jeg på det så kansje jeg skulle be henne om det neste gang hun er på besøk..! Skal vel en tur på ikea i dag, jeg og samboern om jeg får lurt med meg han
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Ja det er kjekt å sykle, har ny sykkel jeg ( fra obs hihi ) sånn skikkelig dame sykkel med korg og greier, syns det var litt skjønt :-). Det er gøy å handle på ika, gøy å se på utstillingen de har der. Dere får kose dere :-)
♥♥Bea♥♥PGD 2011 Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg skal ned og pusse opp gangen i 1. egt... Dritjobb!!! Ellers ikke så mye, må vell lage middag til samboeren min når han kommer hjem... Skal vell kooose meg hjemme i kvell, må jobbe fra og med i morgen til og med tirsdag.... Det blir tungt!! Kos dere da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå