Jente89 ♥ Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 vet at di selger mamma klær på hennes & mauritz - Trondheim torg - City Lade Lindex -KBS og selvfølgeli bebito, barnesikringen osv.. men finnes det noen andre plasser her i trondheim tro?
gladbaby Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har hørt at en butikk som heter Zip (i Tr.sentrum) selger mammaklær, men jeg vet ikke hvor den ligger.
Ironlady Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Zip ligger rett ved Leutenhaven (gamle buss-stasjonen) like ved Trondheim Torg. Kan anbefales på det sterkeste.
Jente89 ♥ Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2006 Zip er en dyr butikk å handle mammaklær har jeg hørt !
GBAR Skrevet 6. juli 2006 #5 Skrevet 6. juli 2006 Jeg lette over hele byen etter en god dongeribukse, men måtte på Zip for å finne en. I overkant av 650 er vel kanskje dyrt, men denne buksa har jeg bodd i den siste tiden. Og den kan brukes resten av graviditeten. Er i midten av 6. måned nå. På Solsiden har de også en butikk med mammatøy. Jeg tror den heter Polarn og Pyret. Ligger rett over H&M. De hadde også en del fint, men de er vel heller ikke av de billigste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå