Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hele denne tiden som jeg har vært hjemme med minsten så har pappa brukt bilen til jobb. Jeg har vært nødt til å bruke kollektiven om jeg har skullet noen steder. En gang har jeg hatt bilen, men da har jeg vært nødt til å kjøre han på jobb. Da skulle han ut med jobben etter arbeidstid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5481692-n%C3%A5r-pappa-skal-ha-pappaperm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, trykka litt tidlig fikk ikke med alt jo.

forts.

her en dagen sa jeg i en bisetning at når han skulle ha pappaperm og jeg skulle begynne å jobbe igjen, så skulle jeg ha bilen til jobb. Skal jeg bruke kollektiven, bruker jeg ca. en time hver vei. Med bil 10 min.

Det var han ikke helt enig med meg i, for hvordan skulle dem komme seg rundt da?

Ja, hvordan gjør jeg det sa jeg bare..

I allefall, han er nok ikke helt enig med meg i at jeg skal ha bilen når det er hans tur til å være hjemme.

Hva hadde dere tenkt om det om dette var dere?

jeg er helt enig i at du skal ha bilen når du er på jobb.. det som gjelder for ham , det gjelder også for deg.. det er ikke noe verre for ham å ta kolletiven enn det er for deg.. nå kan han jo få erfare hvordan du har hatt det !! nei , her må du bare stå på ditt.. jeg hadde i alle fall ikke gitt meg !!

Sånn har det vært (og er det) her også, og regner med han kommer til å ha bilen mest når han skal ha perm. Men jeg er student da, så kan legge opp dagen min, komme og gå som jeg vil, når jeg begynner på disse ukene.

Han har hatt bil siden han var 18, jeg synes det er helt greit å bruke kollektivtransport og slippe parkering nå når jeg har perm, så det er helt greit for meg.

Hvis du bruker en time til jobb med buss, vil jo det si at du er borte nesten to timer mer enn om du får bilen. Kanskje han finner ut det er bedre at du bruker bilen så han ikke må være alene med barnet så lenge?

jeg hadde krevd å bruke bilen til og fra jobb?

for da vet han hvordan du har det om dagen mens han jobber

mannfolk får lære seg til å bruke kollektiv de også ikke bare jentene!

stå på ditt så håper jeg han forandrer mening :o)

når skal han ha perm? og hvor lenge?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...