Gå til innhold

DET ER TRIST, MEN JEG MÅ SI TAKK FOR MEG....:(


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde desverre mye vondtog blødninger igår, så jeg reiste inn til sykehuset for en tidlig UL... Det viste seg at jeg var gravid utenfor livmoren:( Da bar det rett inn på oprasjonsbordet,og nå er jegikkegravid lenger, men har tre hull i magen og ganske vondt.. De fjernet heldigvis ikke egglederen, så jeg kommer nok tilbake på denne siden så fort det lar seg gjøre!!! I mellomtiden vil jeg ønske alle en riktig god dag, og lykke til vidre:) Takk for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det var veldig trist å høre. Men håper det går bra med deg nå, og at du kommer fort tilbake inn hit. Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, håper du kommer fort tilbake inn hit og at det da går bra.

Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg. Ringte legen min i dag for å svar på hcg-prøvene jeg tok før helga. De viste at verdiene sank, så nå er heller ikke jeg gravid lenger... :( Blødde mye i ei uke, men hadde ikke vondt. Legen skulle ringe meg senere.

 

Men da er det bare å prøve igjen. Har akkurat begynt å prøve, så det er ihvertfall betryggende å vite at jeg kan bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist å høre, vet hvordan du har det. Men som du selv sier, vær glad for at du slapp og operere bort egglederen. Og det tar sikkert ikke lang tid før du er i gang igjen.

Pass på sårene da, iallefall det i navelen...det har en tendens til å værke.

Lykke til iallefall....

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! *trøsteklem*

 

Ta vare på deg selv nå, så ser vi deg nok snart her igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ta godt vare på deg selv.. det er sommer og vi håper på fint vær, drikk vin og ta livet med ro!

 

også gleder vi oss til å se deg her så fort som mulig igjen..

 

det ordner seg alltid for snille piker, vet du :))

 

stooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, så trist å høre.

 

Ville bare gi deg noen oppmuntrende ord.

Jeg hadde selv Exu i mars måned. Fjernet heller ikke eggleder.

Ble gravid så fort igjen...i mai, er nå 8 uker på vei.

 

Lykke til videre, jeg er sikker på at du snart er her inne igjen...:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK alle sammen. det hjelper bra på humøret og sjelen med noen trøstende ord:) Vi prøver igjen så fort det lar seg gjøre...(men ikke sånn :nå har jeg eggløsning, kom hjem fort greier)sambo lurte på om vi kunne droppe SÅ hysteri..He-he.. men jeg skalkose megi sommer, har en sydentur å se frem til og da skal jeg kose meg med en Øl ved bassengkanten en sen ettermiddag og bare nyte det, så får vi se hva tiden bringer til oss....

Takk for trøstende ord. Klem fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var trist å høre....

Håper alt går bra med dere, og at du snart kommer innhit igjen!

Varme tanker fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre...men jeg sier d samme som de andre:lykke til med et nytt forsøk,da...er selv i en usikker situasjon nu,,så jeg venter på gode nyheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff dette var trist..håper dere blir på vei fort igjen, krysser fingrene for dere..har selv vært hos legen etter å ha blødd så venter på svar på blodprøve om jeg mistet så føler veldig med dere:-) lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...