Gå til innhold

Å nå er jeg så fortvila! Hvorfor skal sykehuset være så vanskelige?!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har fått henvisning til tidlig UL av legen. Men jeg skulle ringe selv og ordne time. Han jeg pleier å gå til hadde ikke no ledig før han går ut i ferie til fredag. Og da må jeg ringe sykehuset. Nei de måtte ha skriftelig henvisning fra legen! Hvorfor må de gjør det så vanskelig?

Jeg ringte legen og de skulle sjekke det opp.

Jeg måtte da sende henvisningen jeg har fått opp til sykehuset!!

Ingen av dem andre er så vanskelige?!

Tar jo en evighet før jeg får time da! Jeg er jo 10 uke allerede...

Blir sånn at jeg gir opp... Og den time tror jeg at jeg virkelig må ha, for jeg ble ganske fortvilet da jeg lurte på om jeg bare skulle droppe den. Er jo redd for at jeg bærer på et dødt foster selv om jeg har symptomer....

Nei nå er jeg oppgitt og fortvilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ille hvor firkantet systemet skal være til tider!! Skjønner godt din frustrasjon!

Er det ikke mulig for legen din å fakse en henvisning til sykehuset slik at ting går litt fortere?

I verste fall får du bestille deg en privat ul og heller betale selv. Hvis du er veldig urolig så er det kanskje verdt pengene å få sjekket det ut?

Men skjønner at det er kjipt å betale så mye for dette når du kunne fått det gratis...

Lykke til, håper det ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ringt en annen her i nærheten (vil egentlig ikke til han, for han er så kvalm. Siden jeg skal ta innvendig UL) og fikk time neste onsdag... :) Må bare ta han da, siden sykehuset var så vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt å gå til en man ikke liker, men du får bite tenna sammen. Fint at du fikk time i hvertfall! Prøv å tenk på at han sikkert ikke mener å være kvalm, kanskje han ikke er klar over det selv at han blir oppfattet slik. Skal du ha med deg noen? Det kan jo kanskje være litt betryggende.

Jeg skal selv på min første ul noen gang på torsdag. Har aldri vært til gynekolog før (bare blitt sjekket av fastlegen en gang tidligere) så jeg gruer meg litt. Men forhåpentligvis får jeg jo se at alt er bra med den lille, så jeg prøver å fokusere på det. Og hvis det skulle være dårlige nyheter, så kommer vel det også til å overskygge selve gynekologopplevelsen tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos denne legen når han var på legevakta en gang. Han er rett og slett ufyselig!! Ingen god lege... Men får bite tenna sammen. Timen er hvertfall bestilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå, som jeg føler med deg! eneste er det at jeg ikke har noen graviditetssymptomer i det heletatt.. 10+2 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...