Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 skrev et innlegg tidligere en dag på denne siden "vet ikke hva jeg skal gjøre"men nå vet jeg det!og jeg takker den som la abort videon ut på "kranglesiden"!jeg så den for å være enda mere jævlig mot meg selv.jeg vet han blir sur for at jeg skal beholde barnet,men han skal få se videon,og da håper jeg han kan snu den kalde siden bort og vise litt varme!så da får vi 3 små barn under 3 år,men det skal iallefall jeg klare!!!
Expat Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med avgjørelsen din. Håper det går mye greiere enn du opprinnelig fryktet!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Åh, det er så godt å høre. Det er jo så stor fare for at man angrer seg skikkelig når man på forhånd er så i tvil om hva man skal gjøre. Hadde aldri klart å ta abort nå som jeg er så gammel og har alle forutsetninger for å kunne ta meg av et barn, uansett hvor mange barn jeg hadde hatt:) Tok abort da jeg var 16 år uten å ha noe som helst dårlig samvittighet, men det hadde jeg ikke klart i dag. Tror virkelig du tok riktig valg, du kommer aldri til å angre på det, det er jeg sikker på. Lykke til da!
Sassy. Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer så mye da :-) Håper mannen tar det fint,og respekterer ditt valg :-)
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 gratulerer! det går så bra skal du se : ) ønsker deg masse godt og lykke til videre
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 LYkke til.. det er bra du har den instillingen.. det går så fint så =) Masse lykke til, og forrestem gratulerer
Blomman Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Dette skal gå så bra så! Flott at du klarer å ta egne avgjørelser. Jeg er så glad for alle som opplever at det faktisk er et lite liv det er snakk om selv om det er tidlig i svagerskapet. Jeg skal ikke dømme andre for deres valg- men berømmer deg for ditt!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 tusen takk,blomman! fint å få slike tilbakemeldinger!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 takk til dere alle!!!jeg tenker bare mer og mer positivt nå.å vite at selv om jeg ikke kjenner noen av dere,så er dere alikavel med på å gjøre alt mye lettere for meg med å gi meg slike fine tilbakemeldinger!
Blossom Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Vil bare si at jeg nettopp har født vårt 3 barn og den eldste blir 3 år i juli. Jeg var aldri i tvil om at jeg skulle beholde barnet, så jeg har aldri vært i din situasjon. Men jeg vil bare si at du klarer det kjempe bra! Det går så mye bedre enn man tror, klart det blir hektisk, men alikevell... Så lykke til - alle gode og oppmuntrende tanker til deg og dine!!
Northernlights Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med ny liten spire av et liv! =) Jeg fikk 3 barn på litt under 4 år, for lenge siden. Det var travle dager og lite søvn, MEN; jeg tenker så ofte tilbake på den tiden, og at tiden jeg hadde med de 3 største var koselig, ei glad tid, masse klemmer, - i det hele tatt ei berikende tid! Nå skal eldstemann gifte seg =) Og de 3 som engang var så små er nå straks 18,20 og 22 år. At folk blir "sure" for å beholde det livet man selv har skapt, det skjønner jeg ikke. Det er viktig for DEG å akkurat nå ha bare gode venner og positive familiemedlemmer rundt deg. Dette kommer du til å klare kjempefint! Lykke til med ALT =)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 takk for det og lykke til selv og gratulerer så mye med den lille!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 Jeg mener det viktigste er at DU vet at du gjør det som er mest riktig for deg. Hårer det går bra med deg, barna og den lille spiren du har i magen. Lykke til .Du skel se mannen din også blir glad, kanskje han bare trenger litt tid til å tenke.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 takk! så hyggelig at eldstemann skal gifte seg! ja,tiden går så fort,og når di er ferdige med baby og bleie stadiet blir nok ikke dagene fullt så travle...!heldigvis har svigermor stilt mye opp for di 2 barna vi har!hun har hatt di ofte på overnatting etter eget ønske,så rekner med hun stiller opp litt da og.gruer meg bare til å fortelle samboer at jeg ikke skal ta abort,men godtar han ikke det,så får det heller bare bli slutt mellom oss!det skal jeg fint overleve.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 jeg håper han blir glad om alt går bra,og at han også kan se positivt framover.det har hjulpet enormt mye på forholdet og selfølgelig humøret.det blir travle hverdager når den tid kommer,men han har vært med på å skape di dagene selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå