Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Enige noen? Føler meg ferdig med fasen med mye amming, våkenetter, magesmerter + + + En mnd. til så over til 1-2!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Ja, men det er jo bare en måned til! Og den måneden kan du bruke til å gi råd til andre om temaene du nevner Jeg har to måneder igjen og må innrømme jeg ikke poster så mange innlegg som før, men nå føler jeg i det minste jeg har noe å bidra med av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Ja, sant det . Men alikevel.... Burde vært delt 8 mnd. - 1 år kanskje... HI
ostekaka Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 i begynnelsen syntes jeg det var sååååååååååå mange grøt og mat og gå og sitte tråder, ville bare ha ny baby ting hele tida. nå er han 5-6 mnd, får kun melk enda så nå hopper jeg ikke lenger bare over mat diskusjonene, men kikker for å se om det er noe jeg bør få med meg. her er litt av alt og det er det plass til synest jeg, hopp over det som ikke passer :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 helt enig HI..synes også det er altfor lite for oss her inne .. vi hopper over om 2 uker , men må innrømme jeg allerede har vært innom å kikket og skrevet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå