Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei, ser du har (hadde) samme problem som oss! Hos oss er det skikkelig ille!! -Søsteren min mistet MANGE ganger, før hun til slutt fikk tvillinger. (De er nå 15 år.) I 2000 mistet hun ved fødsel. Og ja, jeg forstår at hun har det jævlig, ikke noe problem å forstå det! Hadde veldig god dialog med henne på det tidspunktet. Så ble vi gravide, og fikk ei nydelig jente. Etter det har hun nektet noe som helst kontakt. Det har rablet fullstendig for henne, og hun har prøvd å ta sitt eget liv flere ganger. Jeg sendte henne et brev med bilde av snuppa, det fikk jeg i retur, opprevet..... Det er skikkelig trist! :-( Så har vi hun som er sammen med broren til gubben min. De har vært sammen i mange år (10-15 år) og fikk ikke barn. Vi var jo sammen bare 6mnd ca før vi ble gravide (Nøye planlagt for det! ;-)) Du kan tro vi fikk mange negative kommentarer der i fra! Heldigvis fikk de det til på 2. prøverørsforsøk! Jeg ble jo helt gal av alt de kritiserte meg på! Så om ikke dette var nok, har vi søsteren til gubben! Hun har vært samboer i ca 10 år, og de har vel prøvd i 5 år... Du kan tro det var morro å fortelle det der også... NOT! Så vi føler oss skikkelig "greie" nå som vi venter nr 2! (men det de ikke vet, er at vi har brukt nesten 2 år , 1 sa og 1 ma på å bli gravide igjen!) Det er godt å høre at det gikk bra å fortelle det til søsteren din! -Vi får krysse fingrene på at det går greit for oss neste uke også! (vi er da inne i uke 13) Ha en fin dag i dag! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Dytter opp denne litt jeg... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror til to :) Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Off det var ikke noe kjekt å lese. Så dumt det skal vøre slik. At søsken av alle ting skal bli sure, burde heller bare blitt galde på søsteren vegner og glad for å bli tante. Men sjalusi er no drit og det har det alltid vært. Væren er urettferig. Som søsteren min sa. Jeg er så glad på dine vegner, men selvfølgeli gråt hun litt. Hun sa jo også at verden er urettferdig. Men så smilte hun og lo litt og trøstet vel mer meg enn henne med og si at det sikkert snart ble deres tur også. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå