LizzyG Skrevet 27. juni 2006 #1 Del Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som skal føde på Blefjell i Kongsberg i slutten av februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockekilling on board Skrevet 27. juni 2006 #2 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, jeg... men 10 Februar er terminen... Bor du på Kongsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizzyG Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Nei, jeg bor i Hokksund, men vil føde på Kongsberg istedet for Drammen. Men hvis alt går bra så har jeg termin 27 februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg er fra Kongsberg og skal føde på KOngsberg, men har termin 21 januar. Men om vi regner med et par uker slingingsmonn i begge ender på terminen så kan det jo hende vi møtes alikevel ,o) Jeg fødte 3,5 uker tidlig med førstemann, det var ingen stor dramatikk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå