Gå til innhold

Noen her som skal føde i orkdal?


Juliemamman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kommer du fra området eller? Evt hvor gammel er du? Jeg kommer fra en nabokommune! Har stor tro på Orkdal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :). Jeg er 29 år, og kommer også fra en nabokommune. Hmmm... Kanskje vi er fra samme sted ;)? Ettersom jeg har født på Orkdal en gang før, så finnes det ingen andre alternativer. Har bare gode erfaringer derfra :). Å føde på SOHO og ha følelsen av å være på samlebånd er iallefall ikke noe for meg...

Hvor gammel er du, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år og har ingen barn fra før av. Mange som skryter av fødeavdelinga og familierommene på Orkanger. Er helt enig, samlebånd er ikke tingen. Jeg bor nord for Orkanger, retning Tr.heim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi lå på familierommet den andre natta vi var der (Pga blodtrykksfall første natta), og det var kjempedeilig :). Håper jeg får den muligheten denne gangen også. Jeg bor litt andre retningen jeg,da, mer i retning Støren. Skal du på BiM - treff i Trondheim,da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble litt annen retning ja:) Nei, jeg har ingen planer om å dra på treff nei. Skal du?Jeg går og venter på innkalling til ul...er 12 dager siden jeg var til legen og hun sa at jeg skulle på ul. Tar det så lang tid å få bestilt time? Jeg er så spent på å se et eller annet tegn på liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du med hybelboer i magen:)

Jeg skal også føde i orkdal i midten av februar, blir andre gangen. Trivdes veldig godt der sist:) Har du vært der før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg tilhører januargjengen, men har termin 27.januar så det kan like gjerne bli februar.

Jeg er 21 år, og andregangsfødende. Jeg fødte på OSS sist, å det har overhodet aldri vært noe annet alternativ for meg og min mann.Er ening med et utsagn litt over her om at SOHO er et samlebånd. Selv om det visst nok er blitt bedre, så frister det ikke.

Har ei venninne som fødte omtrent smtidig som meg sist, men hun måtte ufrivillig føde på SOHOda det var noe feil med morkaka hennes. Å hun har bare negativt å si om SOHO.

 

Nei heier på OSS jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er fra Orkanger og har planer om å føde ved OSS ja :o)

rundt 22 februar...

Er 32 år.. :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen planer om å på treff :). Vet ikke hvor lsng tid det tar å få ultralydtime, jeg kom inn som ø-hjelp da jeg tok. Også har jeg bestilt time til privat ultralyd neste uke. Er helt syk etter å få se tegn til liv, da det var for tidlig å se hjertet sist.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var der i 2000, og trivdes kjempegodt jeg også :). Krysser bare fingrene for at alt går greit, for hvis det blir komplikasjoner med et eller annet, så må vi vel til SOHO....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig at det er såpass mange her som skal føde på OSS :). Vi får holde kontakten gjennom svangerskapet, og satse på å skravles i Orkdal om noen mnd :).

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...