Gå til innhold

Jeg skulle ikke ha testet før IKM-dagen

Anbefalte innlegg

For etter negativ test 12dpo fikk jeg positiv CB i dag på IKM-dagen. Er overlykkelig og takknemlig. Etter et opphold i prøvingen pga stoffskiftet lyktes vi allikevel raskt. Nå håper jeg spiren klorer seg fast og at stoffskiftet mitt er snill med meg.

Jeg har ingen symptomer bortsett fra det jeg trodde var ganske harde menssmerter.

Hendene skjelver enda, tror ikke det har gått helt opp for meg.

Fortsetter under...

Jippi jippi jippi jippi,, Nå ble jeg kjempeglad her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg logget meg på pc nå med hjertet i halsen. Ventet på å få se dagens temperatur fra Thyr,, og hva får jeg vite.... Jo Thyr har fått høy temp OG testet positivt på CB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATULERER kjære venn!!!!! Dette var så gode nyheter som det går an å få......... Jippi.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da har vi termin i samme uken vi... Gøyt,, synd vi ikke bor i samme by, så kunne vi havnet på føden sammen.. *smiler*

Masse masse gratulasjonsklem fra Loise 4+1

Annonse

Gratulerer så mye med mirakelet. Ble så glad for jeg har fulgt med på tempingen din. Det er allltid godt at det er noen som får det til raskt for det gir motivasjon til oss andre. Nytt det og føl deg som en dronning fremover. Klemz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...