oss2=3,snart 4 Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Ja da blir jeg her en stund, håper ikke jeg blir lenge!! Misforstå meg rett, jeg vil bli gravid fort! Hadde SA i forje uke, blødde i 4-5 dager, men ikke mye. Legen sa vi kunne begynne å pøve igjen med en gang blødningen var ferdig:) JIPPI!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Trist å lese om din sa,men kjekt at dere prøver på igjen! Måtte dere lykkes fort igjen! Klem fra vilsågjerneC";)
oss2=3,snart 4 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2006 Takk! Vi prøver på igjen, vi er ved godt mot! Glad for at det er bevist at vi kan:) Tror ikke det er til hjelp å sutre og deppe. Må heller kose oss så er det på an igjen:) Gleder meg!! Lykke til du også!! Håper vi snart har hver vår spire:)
Heihvordetgår Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Hei Jeg har også "dumpet" ned her denne uken. Utrolig kjedelig, menmen. Det er bra at det er så mange hyggelige her inne. Lykke til videre:-)
oss2=3,snart 4 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 har du også hatt SA? Ja er koselig her inne, men vil ikke bli alt for lenge:) Hehe!! Lykke til du også! Vi kan, så det skjer snart igjen!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå