Gå til innhold

Hvor langt var dere på vei når dere testa positivt?Symptomer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer så fært...er 12 dager over ikm,har testet neg...men tanta kommer ikke...

Noen som kan dele litt erfaringer her???

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei gå til legen å ta en blod prøve der lever en urin prøve først,det viste neg på vanlig test hjemme men bestilte hos legen jeg da og der var den svak positiv og de tok blodprøve og jeg er gravid 2 uker siden jeg skulle ha mens nå er ca 3 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg testet positivt 3 dager etter forsinket menstruasjon. Hadde noen klare symptomer på at jeg ble gravid, fikk veldig vondt i hodet og nakken og var kvalm hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten legen er neste stopp hvis ikke tanta melder seg snart...Har bestilt tester,å tenkte å ta en når di lander i post kassen!!!Håper håper...12 dager på overtid er jo litt spennende!

Eneste symptomene jeg har registrert er at jeg er urolig i magen,må en del på do...Så har jeg stikkinger nederst i magen.Noen ganger,på kveldene har jeg hatt litt hodepine..Så har jeg lest et sted at munnsår kan være et tegn,å jeg har et digert på leppa,men akkurat det tar jeg med en klype salt...(svigersøstra mi er en 7 uker på vei,å hun har også et kjempe munnsår..Litt tilfeldig kanskje,men morsomt hvis det er et symptom)Men jeg får bare vente å se....Håper jeg snart kan joine dere her inne...Hihihih!!!

 

Klemmer<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg var 4+1, altså en dag etter ventet mens. Dagen jeg skulle ha mens så fikk jeg skikkelig menssmerter i magen, men den kom ikke:-)

Byrstvortene var fortsatt ømme helt opptil ikm dagen, noe dem ikke pleier å være, skjønte det liksom da mensen ikke kom. Hadde dessuten vært småkvalm til tider på kvelden uken før også.

 

Ønsker deg masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er testegal *rødme* så jeg testet 3 dager før ikm.. Så jeg var 3+5 da jeg fikk positiv test..

4+1 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg testa positivt dagen før ikm. Følte på meg at jeg var gravid. Var svimmel når jeg reiste meg fort og var innmari trøtt. Litt senere kom kvalmen....

Nå er jeg 8+1 på vei og kvalmen er der fortsatt gitt.... må vel slite med den noen uker til

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:-)

jeg ble kvalm en uke etter EL,sikkert da egget akkurat hadde festa seg, da var jeg kvalm heletida konstant, begynnte å få ømme pupper ca 5 dager før ventet ikm.

Jeg skjønte vel da at jeg var gravid så jeg ventet til 3 dager før jeg egentlig skulle ha mensen, å da fikk jeg svakt positivt tegn.. Hadde skikkelig mens smerter/murringer i magen den siste uke før ikm..

 

Lykke til da:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...Litt greit å spørre dere som nettopp har blitt gravide!Jeg får vell bare smøre meg med tålmodighet..

 

Ikke mer jeg kan gjøre...Hehe.Selv om jeg vil!!!!!!

 

Det eneste som jeg sliter med skikkelig er denne urvene magen med mange do besøk...

 

Men vi får vel se..

 

Klemmer<3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var 4+3

Vent noen dager til før du tester på nytt, noen bruker mange dager på å få nok hCG hormon i kroppen. Men 12 dager over IKM kan også en blodprøve vise om du er gravid tror jeg ...

Gå til legen å ta en blodprøve hvis du ikke greier å vente lenger...

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testa positivt to dager før ikm.

Hadde super ømme pupper.

Hadde det fra dagen etter befruktning...

Hadde akkurat likt sist og, men da endte det i sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 2 dager før ikm med cb. Hadde ikke noe særlig med symptomer, men nå et par dager etter er jeg småkvalm gjennom hele dagen uten å måtte kaste opp (heldigvis) har også litt ømme bryster samt ømme brystvorter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ...Jeg bare gruer /gleder meg nå...Er egentlig små nervøs,FOR tenk hvis tanta kommer...Da blir egentlig litt skuffa...Er så langt over at jeg tror nesten jeg er gravid!!!Men prøver å ikke tenke for mye på det...

Tusen takk...Snille damer,som stakk innom her med sine erfaringer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle ha nr.2 ,testet jeg positivt (med cb) dagen før jeg skulle ha mensen, og nå testet jeg positivt (med quick respons) 10 dager etter at jeg skulle hatt tanta her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomen jeg hadde nå, var at jeg var så veldig trøtt,men trudde det bare var pga. at jeg hadde akkurat begynt å jobbe igjen etter permisjon.

DA var jeg akkurat 6 uker..

 

(fant ut jeg var 6 uker da jeg testet postivt, den gangen jeg skulle ha min første.) (For ordens skyld= jeg skal kansje ha nr. 3 nå,hvis h*n klamre seg godt fast)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...