Påan-igjen Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 På lørdag fikk Trygve oppleve sin første turmarsj, tur-og båttur. Det var i forbindelse med at jeg gikk en turmarj som arrangeres i Narvik vært år. Den kalles Svarta Bjørn marsjen. I forbindelse med marsjen er det også en folkefest. Gikk 7 km med Trygve i Baby Bjørn selen. Det gikk over all forventning. Dro fra byen 11 med tog og kom tilbake 19.30 med båt og han storkoste seg hele dagen. Sov på toget og så sov han to 1/2 timers lurer mens jeg gikk. Vanligvis skriker han endel når han blir lagt i vognen og skal sove, men nå sang han bare litt for seg selv før han sovnet. Det eneste han absolutt ikke likte var da jeg skiftet bleie på han ute. Det var jo ikke så varmt akkurat, så da ble det skriking. Hele arrangementet er utendørs, men jeg hadde ordnet det slik at jeg hadde tilgang på et oppvarmet telt da vi kom frem, så da fikk Trygve skiftet bleier i varmere omgiveler, pluss at han fikk ligge og åle litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå