Gå til innhold

nye "venner" fra stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22 (snart 23) og har termin 22.okt...andre fra stav område som har termin rundt den tid? kjenner ingen som er gravid akkurat nå og det hadde vært hyggelig med nye venniner og "trille tur" med og dra på cafe med når bebisene er født !

har samboer og er førstegangsfødende......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har termin den 24 oktober da, så vi ligger vel ganske likt:)

jeg er 21 år, har samboer og dette er mitt første barn. kjenner et par som er gravide, men sliter med at så å si alle venninene mine reiser bort for å studere/flytte til kjærest osv til høsten, at jeg er redd for å blil sittendes igjen her mutters alene. hehe. jeg som hadde gledet meg til å ha permisjon og kunne treffe masse venner. men neida, her flytter de til langtvekkistan hele gjengen.:) menmen, forstår dem jo også...

Skrevet

litt med her jeg også, er fra sandnes da men :P

har noen venner og bekjente som er gravide nå. Har termin 27 oktober, så ligger nokså likt dere begge og det er mitt første barn, Har samboer.Blir 19 i september...

Skrevet

heihei!!! Jeg venter mitt første barn 5.10. Jeg har samboer, og bor i Randaberg. Jeg vil gjerne treffe andre, og ta turer på cafe osv...!!!

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 23 år..(=

Skrevet

Jeg kommer ikke etter før i desember, men kan være med på kafè eller trilletur likevel jeg:) Er forresten 27 og dette er første ungen:)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 21 og har termin 11.november :-)

Fra Sandnes

Skrevet

kjekt at det e andre her inne som oxo ønsker og bli kjent med nye "mammaer"!

hvordan for man tak i email adr til folk her da? man legger vel ikke slikt ut på en åpen side?

foresten til deg "SJØNNASEN" jeg flytter til Tasta i juli og er 22år(snart 23)...tasta er ikke langt fra randaberg hverft:-)

Skrevet

hmm, jeg vet ikke helt.. har ikke så veldig lyst å legge ut mailen min her tror jeg, men hmm.. hadde vært kjekt å fått en slags msn-liste til hverandre kanskje. men hvordan vet jeg ikke, noen forslag?

Skrevet

ja, glemte jo det.. hehe jeg bor egentlig ikke i stavanger da, men i tananger:P hehe

Skrevet

oki..men tananger er jo ikke så langt.hehe:-)

vi for sjekke litt rundt og se kordan folk legger ut evt. email adresser.

tenk hvis meg og deg føder på samme dag?hehe...bare 2 dager mellom terminene hverft....:-)

Skrevet

ja, hadde vært morsomt å truffet noen en "kjente" på barsel liksom:)

ja, vi får se om vi finner på noe lurt..

hvordan er formen din da? jobber du eller?

Skrevet

formen min er egent ganske bra....endel svimmel da..men men..:-)

nei, jeg er sykemeldt...jobber ikke,skulle akkurat til og begynne i ny jobb da jeg fant ut at jeg var gravid..så da hadde jeg ingen valg...var veldig dårlig i 3-4 mnd jeg:-(

akkurat nå er jeg og samboer opptatt med og pakke, jeg har bodd på karmøy en stund i huset hans men har nå har vi kjøpt oss hus i stavanger og flytter til helgen!...skal bli herlig og komme tilbake til "byen" hehe...

hva driver du med da? vet du kjønn elr?! jeg venter visst en liten prinsesse i følge UL:-)!

Skrevet

Heisann Jente 83.

Jeg har termin 8.november, og venter også min første.

Jeg bor på Randaberg, er 31 og gift.

Ser det er en del gravide rundt i distriktet her, så koselig!

Skrevet

jeg vil ihvertfall gjerne ha msn adressen til folk her, de som har msn da ;)

dere kan legge meg til hvis dere ikke vil legge ut mail-adressen

[email protected]

Skrevet

har opprettet en ny email adr som jeg legger ut her nå...så det er bare til og sende en mail til meg,!:-)

vet ikke om jeg har opprettet msn enda da...men håper jeg for d til..

email adr min er: [email protected]

Skrevet

Heisann Jente83!! sSønnassen her! Nei, tasta e ikje langt fra randabeg!! Kor på tasta e d du ska bo? Eg bor på røsm, ganske nermed stavangergrensen. Dette var kjekt! Har lagt deg til msn hvis du har fått deg det nå...

Skrevet

snakk om å skrive feil...Eg e fra grødem!!!!!

Skrevet

ok:-)

er borte i hele dag,men skal prøve og få denne nye msn og funke i kveld/morgen!

ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er da ikke redd for å legge ut msn-adressen min: [email protected]

Jeg flytter ikke hjem til Stavanger igjen før i august en gang, men vi kunne jo fått fart i et BiM-tref da?

Skrevet

Hallais! Kor i Stavanger bor du? Når har du termin?

Skrevet

Er vokst opp på Hundvåg, og flytter tilbake dit i August. Vi skal passe huset til foreldrene mine mens bor i utlandet, får det gratis mot at vi passer kattene, klipper plenen og vasker bilen viss den blir skitten:)

Jeg har termin 13. desember. Enn du?

Skrevet

Det var jo en grei avtale=).Jeg bor på Randaberg og har termin 5/10. Jeg er veldig gjerne med på treff i By'n jeg, uansett når det måtte være...Går sykemeldt pga ryggen...dritkjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...