Gå til innhold

brev fra rikshospitalet


Gjest

Anbefalte innlegg

jaaaaa!!!

 

blablablaa, du har fått time til ultralyd ved KK føde poliklinikk onsdag 23 august kl. 13.30.. jaaaa!!!! jeg har ventet grønn og blå på disse papirene, i over to uker.. trodde ikke jeg kom til å greie mer snart nå.. men her er de! og enda mer blabla, du har fått fødeplass på kvinneklinikken, rikshospitalet! :D

 

puh.. nå puster jeg lettet ut.. glad.. og sulten igjen :s kjenner at jeg plutselig fikk litt dilla på lapskaus og loff.. loff med salt smør (f.eks meierismør)..

 

forresten. jeg har fått min andre kvise i løpet av graviditeten. herregud som det klør. dette er da min eneste graviditetssymptom, utenom matvanene jeg har lagt til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

hvor lang tid fra du søkte tok det før du fikk svar? Jeg har nemlig også søkt om fødeplass på Rikshospitalet. Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått fødeplass på riksen - har termin ca 13. januar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte via mail og fikk vel svar innen to ukers tid, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... ringte føden på Riksen og snakket med overjordmor. Fikk mailadressen hennes og sendte så en mail selv, og først i morgen skal jeg til første kontroll hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma igjen 12. februar:

 

Jeg tok det via legen. Det tok 15 dager fra jeg var hos legen til jeg fikk svar :-)

 

Zoomer og bolla:

 

da er det en viss mulighet for at vi sees på riksen da, skal dunke forsiktig borti deg hvis jeg ser dere!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail adressen hennes er: [email protected]

 

Her må du skrive litt om deg selv (+ navn, adresse og ditt fødselsnummer), om du er frisk, når ca du har termin, hvorfor du ønsker å føde ved riksen og om tidligere svangerskap/fødsler osv.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...