Gå til innhold

hva koster bleier i måneden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal kjøpe et godt merke,pampers eller libero (som er å få tak i her) Hva koster det ca i måneden? Hvis man tenker på et normalt bruk..?

(vurder å få barn,må bare tenke over alt som jeg kommer på å tenke over :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper veldig mye på svar her!!

Skrevet

hvor mye i måneden bruker dere på bleier,ca?

Skrevet

bruker ca 200 kr,kjøper libero på kiwi

Skrevet

er dette på en nyfødt? Vet ikke hvor mye bleier de bruker,jeg..så da er det litt vannskelig å regne ut (å så tror jeg at bleiene her er dyrere,siden vi ikke har kiwi.for jeg mener på at de er sånn super billige?)

Skrevet

Det hjelper jo lite om vi skriver hva vi betaler, hvis disse butikkene ikke finnes i ditt nærområde. Så det beste vil jo være at du tar en tur på butikken og undersøk bleieprisene der.

Skrevet

kjøper pampers på rema-absolutt billigst. 70 kr for 58 bleier bruker vel da ca 150 kr i mnd på bleier.

Skrevet

men det er flere bleier i nyfødt eskene til lik pris, så er billigere, men de bæsjer jo mer og skifter kanskje oftere.. men beregn 200 kr imnd så er du ikke langt unna.

Skrevet

ja det er jo greit nok anonym,men jeg får uansett ett slags innblikk,det var alt jeg var ute etter :)

Skrevet

...eller kjøp dei billigaste tøybleiene som er å få (kr 10,- pr stykk frå www.babykos.no). 24 bleier = 240kr. Og så må du rekne med ca 2 maskinar med bleievask i veka. Billigare får du det ikkje.

:o)

Skrevet

Greit nok at det er enda billigere,men vet ikke helt hvor interessert jeg er i tøybleier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...