Mjanne Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Prøv å fang deres egen skygge! Hun har prøvd veldig mye idag, og det er veldig vanskelig assa..... Eller Prøv å fang en flue!!!...Hun har også prøvd endel på dette, også veldig vanskelig. De sitter jo ikke stille.......??!... Noen aprilbarn som klarer dette?? Da vil Maiken veldig gjerne ha tips og råd..... *smile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Hehe - ja LillePia hadde en dag her for noen uker siden (da me hadde så fint vær) da var me ute og hu var kjempe irritert. Eg forsto ikke hvorfor, men så begynte eg å studere hva hun holdt på meg og jammen var hu sur for hu ikke fik tak i skyggen sin. Eg måtte jo le litt da - smilte godt der eg gikk litt bak henne og såg at hu prøvde å tråkke på den "dumme" skyggen. Fluen ja - den er vansklig. Eg får ikke til å fange fluen... derfor har eg radar spray... hehe! Så LillePia slipper å fange dem *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Lille har ikke prøvd på å fange skyggen ennå, men han hadde store frustrasjonen tidlig i våres over at han ikke fikk plukket solflekkene opp fra gulvet. Fortærende greier. Han innså nederlaget og ga opp etter iherdig innsats en ukes tid. *ler*. Forrige dagen fikk han øye på en edderkopp ute her *grøss*. Jeg tenkte jeg ikke skulle overføre min fobi så jeg tenkte han skal da få se litt på den....Jeg var i ferd med å stoppe han da han begynte å dytte/jage den rundt med en finger, men før jeg rakk det satt han fingeren på den. Splætt. *enda mer grøss*. Jeg hadde lyst å klippe av fingeren....huff, mens Lille sutret og fortvilet over at edderkoppen ikke "ville" gå mer. Jækk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå