♥Prinzessin♥ Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har kjent nedpress som aldri før, og det har vart i over en time nå! Konstant og meget kraftig nedpress. Det er ikke vondt, kjenner bare et voldsomt trykk i bekkenet og korsryggen. Mannen og jeg hadde sex for et par timer siden, kan det kanskje ha satt igang noe?? Hjeeeeelp....! Har termin om tre dager.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 hei !!! dt kan nok hende at dere har klart å sette igang fødselen ,heldig gris . Skulle ønske dt var meg ...er på overtid jeg . Dt har ingenting å si at du har termin om tre dager . Ring sykehuset å forklar de hvordan du har det ...så får du høre om du skal komme dit nå eller vente Lykke til begge to !!!
♥Prinzessin♥ Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 Takk, skal ringe dem og høre hva de tror!
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2006 Mornings jenter! Er fortsatt hjemme, ingen romfarer har meldt sin ankomst, hehe... Jeg ringte jordmor igår og hun mente at jeg burde vente litt og se det an. Legge meg for natten og heller ringe henne opp igjen dersom noe skulle skje. Nedpresset roet seg ned etterhvert, og nå kjenner jeg ingenting. Merkelig... Hadde aldri kjent noe sånt som jeg kjente igår!!! Men jeg håper fødselen kan være igang snart da. Skal til jordmor om en halvtime. :-)
* Zoë * Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Så spennende!!! Dere bør ha mer sex. Minst tre ganger om dagen, så må du ligge med stumpen i været litt for at de greiene i sæden skal virke på modningen. Det har jeg hørt skal hjelpe *ler* Gleder meg til rapport fra jordmortimen. Klem
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2006 Tjohei! Tilbake fra jordmortimen, hvor det ikke skjedde så mye, annet enn at jeg fkk bekreftet at alt fortsatt var vel og bra med den lille. Og det er jo viktigst. Snakket også om igangsetting av fødsel når man er på overtid, og på sykehuset gjør de det ved å sprøyte inn en gele som inneholder prostaglandiner (eller hva det heter), samme som sæd inneholder. Så nå har vi bestemt oss for å gjøre som du sier Zoë, ha masse sex og prøve å gjøre det selv!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå