Gå til innhold

Jippi ul snart

Anbefalte innlegg

Skal bli greit med en tidlig ul, sliter litt med tankene etter ma i mars. Tenker ikke på det hver dag at det kan gå galt, men innimellom.

Håper at alt er bra denne gangen, vet ikke helt hvordan jeg takler det om det går galt en gang til rett etter jeg nettopp har vært igjennom det

Skal på ul 5 juli, som jeg gleder meg til å se om alt er bra.

Sambo skal også være med tror nok han også gleder seg men manfolk og følelser ...... skal jo helst ikke vise frem det da. Er i min uke 9 nå. XXXX fingrene for at det går bra til oss alle her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5479993-jippi-ul-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Jeg hadde også en MA i mars og vet akkurat hvordan du har det!!

Jeg prøver å koble ut de negative tankene, men rett som det er setter de skumle tankene inn. Er livredd for at det skal skje igjen....dette er 3 gangen jeg er gravid siden desember.

I morgen skal jeg på ultralyd....da vil jeg være akkurat like langt på vei (8+2) som jeg var forrige gang da jeg fikk vite at fosteret var dødt :(

Både gruer og gleder meg...vet at fostert levde for en uke siden...men det gjorde det også forrige gang da jeg mistet!!

Tungt med disse tankene....men jeg prøver så godt jeg kan å være optimistisk :)

Får heldigvis kjempe god oppfølging med ultralyd en gang per uke de første 12 ukene...og det helt uten at jeg har bedt om det :) Gynekologen mener at det er store sjangser for at det skal gå bra denne gangen.....prøver å tro på det jeg også!!!

Lykke til på ultralyd 5 juli.....jeg er sikker på at alt går bra denne gangen :)

Krysser alt som krysses kan for oss begge :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5479993-jippi-ul-snart/#findComment-5486273
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...