Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 naboen min har en gutt på 5 og halv mnd(skal bli 6 mnd den 4juli)og hun gir ungen kald hel mel rett fra kjøleskape,det anbefalte hens mor,hva synes dere?hun bad meg om rådt,fordi han gulper enn del?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Spøker du?? Håper det, for det er ikke bra for den lille! Skal ikke ha kumelk før barnet er ett år. Barnet kan få blødninger i magen/tarm! Nei, tror ikke helt på dette jeg! Ingen kan være så uvitende!
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Vanlig kumelk ska de jo ikke ha før de begynner å bli 1 år.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Men hva med å msake mat med melk i,og iskrem?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Man kan begynne å introdusere melk i maten rundt 10 mnd. Vet at mange gir barna is før den tid, men man bør faktisk vente med meieriprodukter.
Expat Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Du sier hun boer snakke med helsestasjonen om det, fordi du mener det er kommet nye rettningslinjer. Melk i maten er varmebehandlet, veldig viktig aa ikke bruke kumelkproteiner som gir sterke allergier (25% av barn som faar kumelkproteiner som ikke er modifiserte for tidlig blir allergiske).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå