Gå til innhold

kimby,elastica eller nattinatt???

Anbefalte innlegg

hei,har dokkar har ei fine helg?? eg har hatt d sykt kjipt med vennar som viste seg å vær falske som bare d,lurte på om någen av dokkar seg någe kjekt i vente på meg?? ny baby eller snart graviditet å isje minst et alvorligt spørsmål...kan eg stola på mannen min?? han har såra meg uttalelig ganger :( j 15.03.79 å han 01.10.73

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5479863-kimbyelastica-eller-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Eg får opp at du kan stole på han.Er det når dere er ute det skjærer seg litt kanskje?Litt flørten??Eg veit ikkje,men fekk opp at du kunne stole på han.Eg får opp at han er glad i deg altså..Får opp graviditet i juli,med ein liten gut.Ikkje noko kjekt i det heile med venner som er falske,Kutt de ut,samle berre på de som er verdt det,og som gir deg energi,som ikkje taper deg.Lykke til

meg å maen min går aldri ut i sammen for han kan isje fordra vennene mine,någen av mine vennar har tatt han i lyging å dermed så ville han at eg sko kutta di ud någe som itte mitt ved e heilt feil..kaffor ska eg straffes for at han dride seg ud..i tillegg så e han inne på nette stort sett heile veien å søke itte eskorte byrå å sexdate,,felles økonomi har me isje hellar å i tillegg te at han kjøre lastebil så kjøre han og buss så nå e han vekke igjen å kem sitte hjemma me ongane..jo da d e meg :( så derfor så lurte eg på om d va någe å satsa vidare på for nå e eg så leie å utbrent av alt han styre med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...