Gå til innhold

Ble nesten junibarn på meg :o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var litt skummelt, hadde jo ikke forberedt meg på at det kunne skje SÅ snart!

Våknet tidlig om morgenen onsdag 21., med 3 min mellom hver sammentrekning. Hadde såvidt våknet etpar ganger om natta av smerter, men bare snudd meg og tenkt "det var da innmari som h*n sparker!" Ringte den lokale fødeavd, og fikk beskjed om å komme med en gang. Fikk riedempende et par ganger, men det gav seg ikke helt, så jeg ble sendt til sentralsykehuset i ambulansefly senere på dagen.. hehe.. jeg følte ikke at akkurat det var nødvendig da, syns at de overdramatiserte det hele litt. Heldigvis så roet magen seg etterhvert, og jeg fikk reise hjem i dag! Gjett om det var deilig!! Holdt på å bli smårar av å ligge i sykehussenga - fikk jo bare gå på do og dusje, ellers skulle jeg være mest mulig i ro. Har fått beskjed om å ha et svært rolig tempo hjemme også, og ingen sex.. :o( Må man, så må man. Får bare håpe at den lille holder seg inne noen uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi så skummelt...

du har vel kanskje litt for mye føde støv du? hehe kunne ikke lånt litt til meg da?

du får ta hverdagen med ro, ikke stress..

bra det gikk bra i allefall.

masse lykke til videre!

klem :)

Skrevet

Godt at det stoppet opp igjen, da! Vi som har termin samme dag må jo bare vente noen uker til!

Slapp nå godt av, og send mannen din ut på alle ærend og gjøremål:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...