Gå til innhold

Dere med baby 6-7-8 mnd... ang. fest og fyll :)

Anbefalte innlegg

Jenta mi tar ikke flaske, liker ikke MME og spiser lite grøt. Hun digger MM og middag, men det er alt.

En fest for meg er vel helt håpløst?? Har ikke lager av mm og vil nok aldri få det heller. Hun drikker pittelitt av tutekopp, har prøvd med mme oppi der men hun vil ikke ha det..

Hun er snart 7 mnd... OG JEG HAR LYST PÅ FEST SNART!

Fortsetter under...

Det utvikler seg fort, vet du, innover i 8mnd saa faar de ofte ordnings paa det. Imellomtiden kan du egentlig amme selv om du har drukket, saa lenge du er edru nok til aa haandtere barnet da. Etter 6mnd taaler de promillemelk ;) Styrtfylle skader utdrivingsrefleksen, litt av en hangover...

Jenta mi har lenge drikket vann fra flaske, men ikke melk. Ved ca 7 mnd var min mamma barnevakt og jeg var ute for første gang. Det gikk kjempebra. Etter en stund når hun skjønte at mamma og puppen ikke var der tok hun flaska med mme og hun koste seg faktisk med den. Mamma hadde holdt henne tett inntil seg som om hun ammet (hun hadde våknet ved midnatt og ikke fått sove igjen), og jenta mi er veldig bestemt, men som sagt gikk det strålende. Da hun sovnet da sov hun til 7 om morgenen! Da hadde jeg de siste ukene ammet både ved midnatt, så igjen kl 0230 og ofte hadd henne lamme meg enten fra halv tre eller fra femtida om natta.

Jenta mi var heller ikke veldig ivrig på grøt, men spiste faktisk ganske bra den dagen, da hun ble matet av mormor.

De trenger jo praktisk talt ikke nattmat når de begynner å bli så gamle, og du skriver jo at hun faktisk spiser litt. Kanskje gi henne litt ekstra middag den dagen du tenker deg ut?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...