Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg begynte å tenke på det i dag at, hallo- Nå er jeg i uke 36 og det kan være 2 eller det kan være 6 uker til. Det kan jo egentlig være før også, men belager meg liksom mest på at jeg går over tiden. Hører om så mange som gjør det, så jeg gidder ikke håpe denne gangen... Gikk to dager over sist. Husker ikke når jeg pakket bagen da...
Lindamor og Oliver Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Helluen; ) Lurer litt på det samme,sist pakket jeg baggen dagen før..det var som om jeg visste d på en måte. Jeg fødte 10 dager før termin sist så jeg er litt redd for at jeg forventer å føde før denne gangen også..litt farlig å tenke slik..går jeg over blir jeg sikkert verdens mest ufordragelige menneske å ha med å gjøre. Men nå er det uansett ikke museskritt..hehe men elefantskritt..
Karoline's*mamma Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Trur eg kjem til å begynne med pakkinga ca 1 mnd før termin. Har lan vei til sjukehuset, så om det skjer fort, er det ikkkje mykje tid. Og satsa på at pappaen ikkje skal heim medan vi er der, så eg vil huske å ta med meg alt. Har tenkt å skrive liste over det eg brukar, men likevel må ha med.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Begynte å pakke dagen før vannet gikk sist.... Men så kom han to uker før tiden også da :-)
Loppelill Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jeg pakker bagen når det er tre uker igjen til termin. Er liksom innafor tiden da....
Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har pakket litt. Har lagt oppi undertøy til meg og klærne til babyen. Å noe annet småtteri. Det er jo ikke alt det går an å pakke, toalettsakene bruker jeg hver dag, så de får jeg ta nå riene kommer.
Blackstar Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Jeg hadde lista klar ganske lenge, begynte å pakke bagen når jeg gikk ut i permisjon. Vi var på omvisning på sykehuset i går, når jeg kom hjem måtte jeg pakke om i en mindre bag. Skapet på rommet ditt er så stort at du får en konvolutt inn der hehe.
* Zoë * Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Jeg håper den blir pakket før vi drar på føden. Kjenner at jeg stresser utrolig lite med den bagen. Det er ikke så mye man trenger på sykehuet under fødselen eller dagen etter. Vi bor i tillegg veldig nært, så gubben kan bare sykle hjemog hente det jeg trenger. Skal dog passe på å få med meg et ar gode og varme sokker. Det var godt og ha under forrige fødsel. Faktisk det eneste som ble brukt fra bagen.
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tenkte å gjøre klar etter omvisningen 1 mnd. før er passe det. Skal ikke ha med mye men babyen skal ha egne klær de var så fæle de som var på sykehuset. Må jo ta med litt til meg selv også men det er ikke mye man trenger da.
MissHønemor Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Skal gjøre det snart, mest fordi sambo maser sånn. Har kort vei til sykehuset,så det blir ikke krise om man glemmer noe... Har igjen 8 dager til termin da
♥Tiny Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Den står fremme med noen saker oppi. Har kjøpt noen såper, nye truser, amme bh'r, ny tannbørste. Må finne noen klær å ha oppi også det babyen skal ha på seg da Har enda 25 dager igjen. så regner med det er litt tid igjen. Og dessuten så er det bare 5 min å kjøre til sykehuset da
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Jeg har ei uke igjen til termin, og har ikke pakket enda. Det tar jeg på sparket.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 27. juni 2006 #13 Skrevet 27. juni 2006 Har igjen 16 dager til termin, å har ikke pakka bagen enda. Bruker mange av klærne enda liksom, så de beste god-buksene kaster jeg nedi sist, sammen med toalettsakene:) Hakke tenkt så nøye etter hva jeg trenger der hell..Men ser flere har nevnt varme sokker da mange blir kalde på beina der, så det må jeg huske på...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #14 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har fem uker igjen, og har faktisk tatt frem en bag som jeg har lagt litt oppi. Dette er først og fremst ting jeg trenger under/ rett etter/ døgnet etter fødsel. Har ikke så lang vei til sykehuset og vet at pappan klarer å ta med det som trengs til resten av oppholdet hvis jeg ikke skulle få det med. (Har tatt med undertøy, bukse, tskjorte, litt toalettsaker for rengjøring :-), bind, toalettpapir)
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 27. juni 2006 #15 Skrevet 27. juni 2006 jeg er pakket og nesten klar...., mangler en bukse, og noe til pappaen...ja siden vi bor så langt borte! har til og med kjøpt energidrikk denne gangen, som står på kjøl, som skal i bagen....dette tilfelle alt skjer på natta...siden pappaen evt ikke får verken mat eller drikke når morningen er der...da har han vertfall noe å gå på!..skal pakke sjokolade og med tid og stunder...for leeeeeenge siden jeghar nytt snop pga svangerskapdiabetes, så melkesjokoladen med daim, som jeghar smakt en bit av, SKAL i beggen, den skal nytes når navlestrengen er kuttet!! sist pakket jeg kvelden før fødsel..denne gang er jeg tidlig ute!! har kokt et par smokker også som er pakket...for nestemann SKAL ta smokk, enten h*n vil eller ikke.....(hadde med smokk sist gang og, men han tok den bare ikke, kun pupp som var godt nok fra dag 1) det viktigste i min bag..er penn og notatblokk, for en glemmer de utroligste ting veldig fort, så viktig at en noterer hele tiden om en ønsker å ha det i en minnebok..oppdaga for et noen mnd siden noe "nytt" om min forrige fødsel..at gutten bæsjet med det samma han kom ut av meg..og så fort han blei lagt på magen min, kom tisset...så alle hans funksjoner var helt i orden..helt borte fra hukommelsen i nesten 3 år, før jeg fant det i en notat fra sykehuset som jeg hadde glemt, og da lyste jo pæra med en gang!!!!!!!!! og sokker ja, viktig rett etter fødsel, for da er det kaldt på beina..! (jeg fødte i mai sist, og nydeleg sol og varmt ute...men kalt på beina forde)..var det noe annet...hmmm, fotoapparat..alltid viktig med fotoapparat..tror jeg skal kjøpe et engangskamera og ha i bagen tilfelle vi glemmer kameraet...for ting kan jo skje fort!!... noe dere mener jeg burde huske ha med? lett å glemme..
mamma til tre søte små:o) Skrevet 27. juni 2006 #16 Skrevet 27. juni 2006 Pakker når fødselen er i gang og jeg skal på sykehuset, men har jo en liten plan i bakhodet hva jeg skal ha med meg da:)
Lilje74 Skrevet 27. juni 2006 #17 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har begynt å skrive liste, og jeg er i uke 31 ;-) Kjedet meg litt når jeg begynte med lista... men men bedre føre var en etter snar - er det ikke det det heter? ;-)
Lilje74 Skrevet 27. juni 2006 #18 Skrevet 27. juni 2006 kald på beina? Har det noe med å gjøre at man mister mye blod el.? Jeg er vanligvis veldig varmblodig... og terminen er i begynnelsen av september... lurt å ta med varme sokker for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå