Labbetøs Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Da har jeg vært på min første ultralyd. Jeg forventet å se en liten bønne med hjerte, men den gang nei. Nå i uke tretten er babyen så stor og godt utviklet at den har blitt en liten baby, ikke bare en bønne. Vi fikk telle ti fingre, og se armer og ben bevege seg kraftig. Tærne fikk vi ikke talt da den lille nektet å holde seg i ro lenge nok til å fryse et godt bilde. Knøttet sparket med god kraft hele tiden. Andre som har være på ultralyd så tidlig, men alikavell så sent at de fikk se hele babyen, og ikke bare bønnen?
Nicki_81 Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hadde min 2. ul i min 10ende uke. Trodde heller ikke at alt skulle være så færdig liksom. Det lille knøttet sparket og sprellet som bare det. Var så koselig å se at det var aktivitet der inne selv om jeg ikke kunne føle noe enda. Helt fantastisk c",)
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg var på ultralyd i uke 12 med min forrige. Så da 10 fingre og 10 tær. Vi så også at han tok salto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå