IBO<3 Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 har blødd i 14dager nå,ikke mye men litt vær dag! brundt aktig utflod!! trodde at jeg hadde mistet,var helt sikker nesten,men måtta ta en graviditets test for å være helt sikker,og den var POSITIV=) men,er det helt sikkert at jeg er gravid og ikke har mistet alikavell da? eller kan jeg ha mistet fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 hei, ikke for å skuffe deg men hr hørt at hormonene sitter i kroppen en stund etter sa også, så jeg ville ringt legen for en sjekk. Slik at du slipper å gå slik å lure, det er ikke bra for deg. (eller barnet om du fremdeles er gravid.) Hvor langt er du på vei i såfall? Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg at alt går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IBO<3 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2006 huff,vil ikke til legen,er så redd for et negativt svar!! er 8 uker på vei! takk for kryssingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå