Gå til innhold

Gidder dere å rangere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selma

Saga

Isa

Ellinor

Ingvild

Torjus

Theodor

Martin

Noah

Marco

Selma og Saga liker jeg kjempegodt! Det samme med Torjus og Theodor. Marco blir litt for degos-aktig, hvis du skjønner. Men fint hvis du har spanske eller latinamerikanske gener!

Annonse

Jentenavn:

1. Isa

2. Selma

3. Ellinor

4. Saga

5. ingvild

1. Theodor

2. Noah

3. Marco

4. Torjus

5. Maritn

Syns du hadde funnet frem til noen fine navn! Spesielt godt likte jeg Isa, Selma, Theodor og Noah, men skjønner ikke helt hvorfor du tar inn Ingvild og Martin på listen. De som blir jo så kjedelige og oppbrukte i forhold til de andre navnene du har... Bare min mening:) Lykke til!

Takk for hjelpen!

Ingvild og Martin kommer med på listen fordi Ingvild var navnet på min avdøde mor(oppkalling) og Martin er babyens oldefar!

Selv liker jeg nok Ellinor best av alle navnene fordi det ikke er sånn kjempespesielt og ikke topp 10..

Men egentlig liker jeg jo alle navnene kjempegodt..!

Jentenavnene i den rekkefølgen du har satt de opp selv.

Når det gjelder guttenavn syns jeg Martin er for vanlig (har vært på topp i 25 år liksom), og Noah er for poppis (men det er fint altså). Theodor er fint, men tenker på bamsen, - Marco er ikke så veldig fint, og Torjus er litt underlig... Ehh... ikke mye hjelp i meg nei

Ingvild hvis du vil kalle opp, eller Ellinor.Ingen av navnene er spesielt vanlige på småjenter idag, men ikke sære heller.

Marco er for "degos", Noah er for poppis, Martin kanskje lit traust, jeg ville gått for Theodor eller Torjus (siste har jeg på min liste)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...