mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 testet positivt idag! forresten koselig med så mange kjente nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. juni 2006 kanskje på tide å bytte nick for meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IBO<3 Skrevet 26. juni 2006 #3 Del Skrevet 26. juni 2006 gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Åh så flott å se deg her igjen!! Gratulerer så mye og lykke til videre i svangerskapet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2006 tusen takk, Zoomer - m/bolle i ovnen! Får bare håpe den sitter denne gangen da! Hvor langt er du på vei nå?? klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. juni 2006 #6 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå er jeg 11+5, så er snaaart ferdig med 1. trimester ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman_til_Noah_&_veslegutt! Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 27. juni 2006 å, det blir godt å komme over de magiske 12 ukene, tenker jeg! jeg kom meg akkurat ikke over til 2.tri sist, så håper det går bedre denne gangen så vi sees der om et par måneder! lykke til videre med 2.tri! stor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå