Gå til innhold

Nå har jeg virkelig angst! Pleas hjelp meg noen!?

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten blødning for en uke siden, etter dett har d vært bittelitt brunt, "gammelt blod noen ganger når jeg tørker meg på do,i dag kom d noen bitte små klomper (unnskyld detaljene), har ikke noe vondt, men holder jeg på å spontan abortere?

Vær så snill, kan noen informere meg om hva dette kan være?

Fortsetter under...

Jeg hadde det også helt i starten. Da jeg var ca. 4 uker på vei. En blødning friskt blod og litt brunt en stund etterpå. Det ga seg og har ikke blødd etterpå. Er i dag 7+5. Sannsynligvis er det kroppen som er forvirret fordi man egentlig skulle ha hatt mensen og den kvitter seg med det som ligger av blod/gammelt blod. Det går helt sikkert fint :-)

Annonse

I en uke, av og på, noen dager har d ikke vært noe i d hele tatt.

Håper alt går bra for både deg og meg ja:) Og d gjør d sikkert, hjellper i alle fall ikke om vi holder på å stresse oss i hjel...:)

Hvor langt er du på vei da?

Skal til jordmor på onsdagen, så venter nok til da... men håper at jeg kan få bli sendt på en UL, så jeg må vel innom en lege og... D verste er jo å ikke vite... Du må skrive et innlegg når du vet noe mer, så skal jeg gjøre d samme:) Vi må være positive, så går d nok bra:)

Det har jeg egentli ikke peiling på, men regner m at du må innom fastlegen din eller den legen som følger deg i svangerskapet...

Skal gå å legge meg jeg nå, men skal skrive inn på onsdag og raportere hvordan d har gått!

Krysser fingrene for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...