Gå til innhold

Nå har jeg virkelig angst! Pleas hjelp meg noen!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten blødning for en uke siden, etter dett har d vært bittelitt brunt, "gammelt blod noen ganger når jeg tørker meg på do,i dag kom d noen bitte små klomper (unnskyld detaljene), har ikke noe vondt, men holder jeg på å spontan abortere?

Vær så snill, kan noen informere meg om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også helt i starten. Da jeg var ca. 4 uker på vei. En blødning friskt blod og litt brunt en stund etterpå. Det ga seg og har ikke blødd etterpå. Er i dag 7+5. Sannsynligvis er det kroppen som er forvirret fordi man egentlig skulle ha hatt mensen og den kvitter seg med det som ligger av blod/gammelt blod. Det går helt sikkert fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+2 i dag jeg, takk håper så inderlig at dette skal gå bra, både jeg og samboeren har håpet på dette en go stund nå.

Takk for trøstende og beroligende ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik er det til meg også,har hatt brundt blod i 14 dager,ikke mye men litt..brue småe klumper,mer som sandkorn,slik til deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er som sankorn, har ikke hatt noe vondt, kjenner bare stikkinger, som om d strekkes ned i magen, og har vondt i korsryggen, men har slitt m ryggen i mange år. Er jo livredd for å miste:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart..er skummelt jA...huff..håper ingen av oss mister..har ikke hatt vondt jeg heller! hvor lenge har det pågått til deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en uke, av og på, noen dager har d ikke vært noe i d hele tatt.

Håper alt går bra for både deg og meg ja:) Og d gjør d sikkert, hjellper i alle fall ikke om vi holder på å stresse oss i hjel...:)

Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,jeg har hatt det sammenhengende i 14 dager,men det er ikke mye,bare litt hver dag! mitt er ganske så mørkt brundt! er ca 8 uker akkurat jeg!! vi skal klare dette! skal du til legen da? jeg må nokk ringe i morgen jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til jordmor på onsdagen, så venter nok til da... men håper at jeg kan få bli sendt på en UL, så jeg må vel innom en lege og... D verste er jo å ikke vite... Du må skrive et innlegg når du vet noe mer, så skal jeg gjøre d samme:) Vi må være positive, så går d nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,vi måfortelle hverandre hvordan det går:) men er det slik at for å måtte få tidlig ultralyd så må du igjennom legen?eller kan jeg ringe rett til sykehuset??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg egentli ikke peiling på, men regner m at du må innom fastlegen din eller den legen som følger deg i svangerskapet...

Skal gå å legge meg jeg nå, men skal skrive inn på onsdag og raportere hvordan d har gått!

Krysser fingrene for oss:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det må du gjøre=) skal fortelle deg hvordan det går jeg også,vi kan merke innleggene med: hvordan det går??=) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...