kanutteogkruttet Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Er kommet i uke 28 nå, og i det siste når jeg har vært ute å gått tur, kjenner jeg noen rivende " Sting" lignende smerter litt under navlen. Dette er veldig plagsomt og vondt når det står på som verst. Noen som vet hva disse smertene kan være? Andre som har det likedan..? På forhånd takk.
Sigbeth Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Tror dette er helt normalt. Jeg kan også få slike smerter når jeg går, en slags stikninger. Tror dette er fordi livmoren fremdeles vokser, og barnet blir tyngre
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har det som deg. Kan ikke gå fort uten at jeg får sting i hele magen under navlen. Etterpå har jeg masse kynnere. Jeg vet ikke hva det kommer av, men det er sikkert normalt. Jeg tolker det som et tegn på at kroppen vil jeg skal roe ned litt...
Sigbeth Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 På den annen side er det jo bra å bevege seg. Å bare gå litt saktere, eller ta en liten pause underveis burde hjelpe litt...
kanutteogkruttet Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2006 Takk for svar jenter. Lurte virkelig på om dette var noe å engste seg for. Jeg får bare prøve å ta det litt mer med ro når jeg erute å går da, for å se om det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Dette er ikke noe å engste seg for. Kommer nok av at livmoren vokser og båndene den er festet i blir strukket. Er selv i uke 38, og har opplevd dette masse.
Gjest Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Jeg SAVNER å gå, og har ikke gjort det på mange uker pga nettopp det du beskriver. Det føles krampeaktig og kommer selvom jeg ikke har gått fort! Har snakket med JM om det flere ganger, og ingen annen forklaring enn at det er press og strekk inni kroppen vår pga et barn som vil ha plass. Livmorbåndene reagerer og det er ikke veldig godt... Auauau!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå