¤mamma¤ Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg har fått feil innkallelse til UL på Ullevål og er bare 14+2 den dagen...er det noen som vet om man allerede da kan se hvilket kjønn bebisen er? Er såååååå nysgjerrig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Vi så kjønn i uke 13 - gynken var 100% sikker på at det var en gutt. MEN: I uke 20 (ordinær UL) så vi ei lita jente, uten tvil! Så ja, man kan se kjønn - men man kan ta feil :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mamma¤ Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2006 hmmm, det var jo ikke allt for betryggende:) Noen andre som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2006 #4 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er jo ikke noe vanskelig å få utsatt ul på sykehuset. Det er bare å ringe dem og si at det er tidlig for deg å ha ul da og vil derfor heller ha ny time når du er i uke 18. Du kan avbestille timen 24 timer før du skal dit. Jeg har ringt A-HUS og fått flyttet min 2 uker frem, og det var ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME :) Skrevet 27. juni 2006 #5 Del Skrevet 27. juni 2006 Man kan se det i teorien, ja, men det er jo som på de senere UL, da; De kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå