Anonym bruker Skrevet 26. juni 2006 #1 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva synes dere om dette navnet? Litt koselig, eller for gammeldags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 26. juni 2006 #2 Del Skrevet 26. juni 2006 Hans Christian er et bra navn : ) Jeg liker også Hans Olav og Hans Jakob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. juni 2006 #3 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes det er et koselig navn. Liker også Hans Jørgen og Hans Martin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luba Skrevet 28. juni 2006 #4 Del Skrevet 28. juni 2006 Syns det er for vanlig rett og slett. Vet om 3 stk som heter det (voksne vel og merke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimera Skrevet 28. juni 2006 #5 Del Skrevet 28. juni 2006 det er fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. juni 2006 #6 Del Skrevet 28. juni 2006 Hans er kjempe fint!! Mens jeg synes kanskje ikke Hans Christian er helt "it" da... Kanskje litt kjedelig? Men ganske søtt og da:) Hans Wilhelm skulle babyen min hett, hvis det hadde vært en gutt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå