Gå til innhold

Mistet, gravid på nytt???


lisabet med gutt og jinte ©

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde en SA 25. mai. Testet meg for en og en halv uke siden og fikk negativt. Testet meg igjen på fredag (3 dager siden) fordi jeg hadde en slags snart mensen-følelse, samme som forrige gang jeg ble gravid, men mye mye mildere og i tillegg var jeg ikke så urolig i kroppen som jeg var da. Denne gangen viste testen positiv, det samme gjorde det i dag tidlig. For sikkerhets skyld tok jeg med meg en urinprøve til laboratoriet, men den viste bare veldig svakt positivt... Laboranten tok blodprøve av hcg, men jeg får ikke svar før fredag... Hun burde vel bedt meg komme igjen en av dagene for å ta ny, for å se evt. stigning??? Ellers er det vel ingen vits??? Blir lange dager å vente, har ikke lyst til å glede meg... Noen råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde meg.Misstet i Sa i uke 7,men ble gravid bare 14 dager etter på på første forsøk.Derfor vet jeg befruktningsdagen.Tok test dag ti etter samleiet,men den var negativ.Men følte meg gravid pga. puppestikking og mensmurringer osv.Tok derfor en test dag tolv,og den var positiv.Så jeg kan godt tenke meg at du er gravid igjen ja!Brukte du samme sort test begge gangene?Det gjorde jeg.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja jeg brukte samme type test. Har veldig god følelse på at dette går bra, men samtidig kan en aldri vite... Tar en dag av gangen og jubler hver eneste gang etter do-besøk ( intet spor av blod :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...