Gå til innhold

Kjøpe graviditetstest via nett? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som har erfaring med å kjøpe graviditetstest via nettet? Hvordan er pris i forhold til apotek og hvordan er det med leveringstid?

Har lest såpass her inne at det er CB som gjelder, eller hur?

Har IKM om 1 uke og planlegger allerede innkjøp av nødvendig testutstyr! Bare litt utålmodig...

På forhånd tusen takk for alle tips!

Fortsetter under...

det er nok cb som gjelder ja! :-)

Du kan bestille fra billig-tester.no

der er det rask leveringstid og det er billigere enn apoteket! Bestiller du for over 160kr (?) får du det portofritt tilsendt!

Har også bestilt nå fra billigetester.no. Leveringstid på to til fire dager (reklamerer de med i alle fall, bestilte i dag så jeg vet ikke ennå). Bestilte en pakke med billige graviditetstester og så har jeg en cb liggende hjemme til å bekrefte en eventuell graviditet :-)

Kjøper du for over 150 får du gratis levering, men kjøper du for over 200 må du betale toll.

Hei igjen og tusen takk for raske svar!

Kikket innom på siden dere anbefaler - og fant en elektronisk test også. Er det noen som har prøvd den før? Den så jo litt artig ut + den kan man ta allerede 3 dager før...

Greit å bruke noe av energien på testmarkedet, så går (kanskje) dagene litt fortere!

Hei

om du er testoman (trenger ikke være det nå, men du blir d fortere enn du aner he he) så ville jeg hatt en del av de billige til å svi av. du kommer heeeelt sikkert til å teste før du bør likevel. Og hvis den er svak eller du av andre grunner tror du er gravid, så kan du ta en CB etterpå.

Jeg har bestilt 5 stripser, da kan jeg "kose meg" med de rundt IKM, og ha en CB på lur til den ordentlige testinga. Blir litt dyrt å bare teste med CB...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...