Gå til innhold

negativ test, men ingen mens...

Anbefalte innlegg

Hei hei, jeg er ikke kommet inn i alle de fancy forkortelsene dere bruker for ting her inne, men jeg prøver meg på et innlegg likevel..

Jeg skulle ha eggløsning helgen rundt 10 juni (min bursdag) og ønsket meg selvfølgelig mest at jeg skulle bli gravid en av dagene.

Nå er jeg da i dag 33 av syklus og pleier få mens ved dag 30-31.

Jeg testet meg idag, og to tester til iløpet av uka som har gått. Og alle er negative...

Er det fortsatt lov å håpe litt?? :)

Jeg kjenner bare litt sånn små murring nederst i magen, men ikke sånn som det er når mensen pleier å komme...

Jeg har så lyst til å håpe litt til, men jeg tviler jo...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5478045-negativ-test-men-ingen-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er jo litt VEL ivrig siden jeg tok en test 4 dager før mens skulle kommet og så en på lørdag, da jeg forventet å få den. Og da slutta jeg jo å vente på å få den, og da pleier den å komme rasende ac seg selv. For da vet jeg jo liksom at jeg iallefall ikke er gravid, men nå så har jeg ikke fått den enda..

Trodde at om jeg var gravid så ville det kommet en SVAAAK strek...

Men har jo ikke fått det heller så da tror jeg jo ikke jeg er gravid. Men da burde jo mens komme!! Jeg vil jo bare få igang syklusen sånn at det går kjappere til neste forsøk liksom.. hehe...

Annonse

Det siste halvåret har jeg fått mens nesten på timen på dag 30. siste mens kom på dag 31. men nå er jeg jo som sagt på dag 33.

Har en guttunge på litt over halvannet år, og etter fødsel tok det 9mnd før jeg fikk tilbake mens. Men de jeg var på barsel med fikk den etter 4-5mnd.

Men jeg måtte ta keisersnitt, og det kan jo føre til vanskeligheter med å bli gravid, kan det ikke?

Ja jeg håper jo det... :)

Men da jeg tok keisersnitt, noe som skulle være et planlagt keisersnitt etter 2 kontroller, og lange samtaler med legen min. Pga, morkaka lå forkjært, og han hadde navlestrengen rundt halsen.

Men så startet riene, og det måtte bli et haste keisersnitt, og da fikk jeg en annen lege. Og hun prøvde å true meg til å føde vanlig, og da drev hun å sa, at jeg kom til å få vanskeligheter med å få flere barn, og at jeg kom til å miste noen mens jeg forsøkte og sånn.......

En lang og fæl historie egentlig. Jeg hadde ikke en positiv fødselsopplevelse med andre ord.

Men har lyst på flere likevel da.

Får bare ikke håpe hun samme er på vakt! haha

Men håper jo jeg slipper å ta keisersnitt også da.... De som tror det er "lettere" enn vanlig fødsel tror jeg tar GRUNDIG feil, selv om jeg ikke har født vanlig enda...

Annonse

Hei å hopp...

Det er noe drit å sitte å vente på tanta..Jeg skulle hatt mensen den 15 juni,men her sitter jeg med henda i fanget å vet ikke at fram på meg selv..Har testa,men den var jo selvsagt negativ!Så her sitter jeg da...12 dager over tiden å er en smule frustrert kan man si...Har ingen symptomer på det ene eller det andre...Har litt urolig mage,å litt sånn "trykk" hvis man kan kalle det det i eggstokkene,eller i hvertfall rundt om kring der....har hatt bitte litt hodepine,men det bruker jeg å få noen dager før mensen...Skjønner ikke bæret jeg!!!!!!!

Tørr ikke håpe på en spire engang,er så brennsikker på at tanta kommer....Men den som lever får se,som gamlingen bruker å si..hehe...

Sånn er ståa her i gårn da...Noen flere der ute????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...