Gå til innhold

August: nå begynner augustdamene også og bli høygravide =)

Anbefalte innlegg

nå nermer det seg for oss dere.. 8 dager til så er jeg høygravid....

gleder meg sååå mye til det er vår tur til og møte babyene våres.....iiiiikkkkk!!!! hehe..

må Juli mnd komme og gå i en fart hehe..

går det bra med augustdamene??

Fortsetter under...

Jepp endelig snart vår tur... Jeg er utålmodig nå.. Jeg har ul termin 12 aug men en annen termin 2 aug så dette blir spennende. reiser en tur på freie med båten til helga men jeg drar gjerne hjem for å føde..

ja tenk, snart er det august damene som står for tur.. for min del er dette ganske uvirkelig må jeg innrømme =)

så du skal ut på ferie ja. det hørtes koseligt ut.. kose deg masse på båttur og masse lykke til videre =)

klem

Ja ser det popper ut på de andre klubbene og plutselig er det snart vår tur merkelig nå flyr tia deilig å være snart ferdige da og få hilse på nurket.

Bare 39 dager igjen her.

Jeg har også termin 13august..Gleder meg til å få møte den lille dulta på innsiden..Føler det har gått fort til nå i svangerskapet kun 47 dager igjen.(ikke lenge siden jeg rundet av 100 dager)

Hvor skal dere føde??

Jeg skal føde på SUS..Håper at jeg slipper å gå over termin denne gang, jeg ble satt igang sist..Skal starte med modningsakkupunktur i uke 38..Spennendes tid vi har i vente=)

Lykke til med siste innspurt jenter=)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...