Gå til innhold

August: nå begynner augustdamene også og bli høygravide =)


gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

nå nermer det seg for oss dere.. 8 dager til så er jeg høygravid....

gleder meg sååå mye til det er vår tur til og møte babyene våres.....iiiiikkkkk!!!! hehe..

 

må Juli mnd komme og gå i en fart hehe..

 

går det bra med augustdamene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp endelig snart vår tur... Jeg er utålmodig nå.. Jeg har ul termin 12 aug men en annen termin 2 aug så dette blir spennende. reiser en tur på freie med båten til helga men jeg drar gjerne hjem for å føde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tenk, snart er det august damene som står for tur.. for min del er dette ganske uvirkelig må jeg innrømme =)

så du skal ut på ferie ja. det hørtes koseligt ut.. kose deg masse på båttur og masse lykke til videre =)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser det popper ut på de andre klubbene og plutselig er det snart vår tur merkelig nå flyr tia deilig å være snart ferdige da og få hilse på nurket.

Bare 39 dager igjen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 13august..Gleder meg til å få møte den lille dulta på innsiden..Føler det har gått fort til nå i svangerskapet kun 47 dager igjen.(ikke lenge siden jeg rundet av 100 dager)

Hvor skal dere føde??

Jeg skal føde på SUS..Håper at jeg slipper å gå over termin denne gang, jeg ble satt igang sist..Skal starte med modningsakkupunktur i uke 38..Spennendes tid vi har i vente=)

 

Lykke til med siste innspurt jenter=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...