Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, var til jordmor i dag og hun kjente at hodet hadde festa seg! Men er bare i uke 34 da, er ikke det litt tidlig da? Har egentlig ikke peiling, og glemte helt å spørre da jeg var der..:( Og hva vil det egentlig si at det har festa seg? Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me har termin samme dag:) var hos jordmor for to veker siden og da hadde ikkje hodet festet seg...men babyen låg i hodeleie. skal på kontroll igjen på torsdag så då er eg spent på om det har festet seg:)

Skrevet

Det varierer veldig når hodet fester seg. Hos noen kan det feste seg flere uker før fødsel, mens hos andre mye senere. Uke 34 er ikke noe spesielt tidlig, og vil heller ikke være styrende for når du kommer til å føde.

Skrevet

okei, blei litt litt bekymra for at jeg kom til å føde for tidlig nå asså...men ikke noen grunn til bekymring nei =) det er bra! Oh, du som hadde termin samme dag..hvor skal du føde hen da? :)

Skrevet

Det at hodet har festet seg betyr at det ligger helt nede i bekkenet. Jordmor/lege klarer ikke å bevege på det, og babyen vil ligge slik til fødselen er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...