Gå til innhold

inngrep el med.abort?

Monica25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har nettopp vært igjennom en medisinsk hjemme abort og det gikk veldig greit. Ikke vondere enn menssmerter og det gikk fort over.

Jeg var helt klar på at det var dette jeg ønsket. For å få dette må man være maks 9 uker på vei.

Kanskje du kan skaffe deg litt informasjon om begge metodene fra sykehuset også ta en avgjørelse?

Håper du finner ut av det. Lykke til.

Jeg tok kirurgisk abort, og syntes det var greit.

Jeg orket ikke tanken på å sitte og vente, så for meg ble det den beste løsningen.

Jeg var også 11 uker og noen dager på vei når inngrepet ble utført, så jeg var for langt på vei til å få medisinsk uansett.

Inn på sykehuset i 8 tiden, ute igjen ca 14-15.

Fysisk var formen grei, og ingen smerter.

Annonse

Hei

Det er jeg som skrev svar om medikamentell abort.

Ja, det hørtes kanskje ut som om det var en enkel affære å ta abort. Grunnen til det er at jeg ville gi hun som startet innlegget en saklig og informativ informasjon om selve den medisinske aborten siden det var det hun spurte om.

Jeg har også skrevet innlegget lenger nede med overskriften

Ops, kom visst borti noen knapper.

Ville si at jeg også skrev innlegget om "Abort eller ikke...har bestemt meg" og da fikk jeg ikke noen slike kommentarer.

Det er hardt og vanskelig å ta en slik avgjørelse og jeg tror nok at samtlige av oss som har tatt en abort er hverken mer ufølsomme eller harde enn andre her inne.

Forskjellig livssituasjon gjør at du tar ett valg og jeg tar ett.

Jeg tror at de aller fleste som tar abort ikke ser lettvint på det. Det gjør noe med psyken din å ta en abort. Av og til er det allikevel det som blir løsningen.

Håper at dette var litt oppklarende for dere som tror jeg/vi ikke eier følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...